کد خبر : 1873353 | 10 اسفند 1401 ساعت 23:00 | 27.9K بازدید | 30 دیدگاه

واکنش لیائو به پیشنهاد چلسی: هوای لندن را دوست ندارم

رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، با اعلام اینکه هوای لندن را دوست ندارد، تلویحا پیشنهاد چلسی را رد کرد.

واکنش لیائو به پیشنهاد چلسی: هوای لندن را دوست ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو در حال سپری کردن فصلی درخشان با میلان است و می‌توان او را یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا نامید که مشتریان پر و پا قرص بسیاری دارد. باشگاه چلسی جدی‌ترین مشتری این بازیکن به شمار می‌رود و حاضر است مبلغ کلانی برای او هزینه کند. ملی‌پوش پرتغالی اما در صحبت‌های اخیر خود به موردی اشاره کرده که می‌تواند این معامله بالقوه را تحت الشعاع قرار دهد.

لیائو در رابطه با احتمال حضورش در چلسی که می‌تواند او را به یکی از گران‌ترین بازیکنان اروپا تبدیل کند گفت: "من هوای آنجا (لندن) را دوست ندارم. من ترجیح می‌دهم در میلان زندگی کنم و از این شهر لذت می‌برم."

1807415

او در واکنش به این ادعا که سری A به مراتب آسان‌تر از لیگ برتر است افزود: "بله به نظر می‌رسد سری A بسیار آسان‌تر است. من قبل از حضور در سری A، در فرانسه بودم. سال اول سخت بود، اما وقتی توانایی دارید و سریع‌تر هستید، می‌توانید تفاوت ایجاد کنید. سال دوم خیلی بهتر بود و من رشد کردم. من باید به دنیا نشان دهم که چه کاری می‌توانم در زمین و خارج از آن انجام دهم."

چلسی تنها باشگاهی نیست که امیدوار به جذب لیائو در تابستان است. این بازیکن که 17 گل تا اینجای فصل به ثمر رسانده مورد توجه منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن نیز قرار دارد. قرارداد او تابستان سال 2024 به پایان می‌رسد و اگرچه هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته اما میلان امیدوار است که ستاره پرتغالی را حفظ کند؛ ادعای ماه گذشته وکیل لیائو مبنی بر تمایل او به ماندن،  برای میلانی‌ها دلیل این امیدواری است.

دیدگاه‌ها