کد خبر : 1873359 | 11 اسفند 1401 ساعت 00:13 | 36.4K بازدید | 37 دیدگاه

دو جام با سپاهان و حالا سد راه قهرمانی! (عکس)

سرمربی آلومینیوم در دو مسابقه رفت و برگشت چهار امتیاز از سپاهان گرفته است.

دو جام با سپاهان و حالا سد راه قهرمانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی یکی از بهترین دوران ورزشی خود را در سپاهان تجربه کرد و همراه این تیم به دو قهرمانی لیگ برتر رسید و جزء عوامل کسب جام برای طلایی‌پوشان بود، اما او امسال که تیم اصفهانی در بهترین شرایط خود قرار داد و می‌تواند باز هم به قهرمانی برسد، در دو بازی مانع از برتری سپاهان شده است.

رحمتی پس از حضور روی نیمکت آلومینیوم، در آخرین مسابقه فصل گذشته لیگ برتر که مهمان سپاهان بودند، توانست تیمش را صاحب یک امتیاز در اصفهان کند تا خاطره خوشی از لیگ ۲۰ در هفته پایانی داشته باشند، اما او در دو جدال با طلایی‌پوشان در این فصل نیز موفق بوده و اجازه برتری به آنها نداده است.

دروازه‌بان پیشین سپاهان و حال حاضر آلومینیوم در بازی هفته ششم این فصل که در فولادشهر به زمین رفتند، یک امتیاز گرفت و در دیدار اخیرشان نیز که در اراک میزبان بودند، با وجود یک نمایش هجومی و موقعیت‌های بهتر نسبت به حریفشان، صاحب یک امتیاز شد و دوباره سد راه تیم سابق خود برای کسب پیروزی شد.

سپاهان در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم در این دو مسابقه، اکنون با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت و شرایط بهتری برای کسب جام پیدا می‌کرد، اما آنها چهار امتیاز در جدال با شاگردان رحمتی از دست دادند تا این روند رقابتشان با سرخابی‌های پایتخت را نزدیک‌تر کند. 
عکس: محمد عباسی

1807422

دیدگاه‌ها