کد خبر : 1873378 | 11 اسفند 1401 ساعت 02:36 | 34K بازدید | 52 دیدگاه

یورگن کلوپ یونایتد را به مبارزه فرا خواند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد که تیمش برای یک مبارزه بزرگ با یونایتد آماده می شود.

یورگن کلوپ یونایتد را به مبارزه فرا خواند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس موفق شد با دو گل از سد وولورهمپتون گذشته و در آستانه بازی حساس با منچستریونایتد به رده هفتم جدول رده بندی صعود کند. یورگن کلوپ تاکید کرد که تیمش در نیمه دوم این دیدار، عملکرد نه چندان خوب نیمه اول را جبران کرد.

او در پایان بازی با وولورهمپتون که با پیروزی 2-0 لیورپول همراه بود گفت: "می دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. کنترل کار را در قسمت های زیادی از بازی در اختیار داشتیم. موقعیت‌هایی داشتیم که با عجله و بی دقتی از دست دادیم. در نیمه دوم ریتم بازی مورد نظر خود را به دست آوردیم با تقویت خط دفاعی، به موقعیت سازی ادامه دادیم."

سرمربی لیورپول افزود: "به طور کلی امشب عملکرد دفاعی خوبی داشتیم. ما در این بخش چالش های بزرگی را پشت سر گذاشتیم و آلیسون هم خیلی به دردسر نیفتاد که این خود یک نکته مثبت بود."

یورگن کلوپ با تاکید به این موضوع که تیمش روی اشتباهات بازی با رئال مادرید کار کرده ادامه داد: "ما در برابر رئال مادرید ضربه بدی خوردیم. در نیمه اول آن دیدار، فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم اما در نیمه دوم خیلی بد بودیم. امروز باثباتر ظاهر شدیم و باید همین روند را ادامه دهیم."

1807453

او در مورد گل داروین نونیز که مردود اعلام شد گفت: "نیمه دوم را با انگیزه بالایی شروع کرده و یک گل زیبا هم به ثمر رساندیم که مردود اعلام شد. از نظر بچه های داخل زمین این، یک گل مسلم بود اما باید تمرکز خود را حفظ می کردیم و ادامه می دادیم. در ادامه با حفظ تمرکز به گل اول رسیدیم و سپس گل دوم را به شکلی فوق العاده به ثمر رساندیم. خیلی وقت ها در چنین شرایطی بازی 0-0 می ماند اما بچه‌ها واقعا در این دیدار می خواستند که پیروز شوند."

سرمربی لیورپول با تاکید به این که گل نونیز در شرایط صحیح به ثمر رسیده گفت: "من صحنه را دوباره دیدم و فکر نمی‌کنم خطایی به وقوع پیوسته باشد. البته در تصویر آهسته این گونه به نظر می رسد که خطا صورت گرفته است. اما مهمتر از آن واکنشی بود که نشان دادیم؛ واکنشی که در این جو فوق العاده به آن نیاز داشتیم."

لیورپول بعد از این پیروزی روحیه بخش باید روز شنبه مقابل منچستریونایتد به میدان برود. کلوپ با وجود تفاوت شرایط دو تیم با اعتماد به نفس یونایتد را به مبارزه طلبیده و گفت: "این یک دیدار بزرگ خواهد بود. مقابل یک تیم آماده با فرمی ایده آل به میدان می‌رویم. باید آماده باشیم تا یک مبارزه بزرگ با آنها داشته باشیم."

دیدگاه‌ها