کد خبر : 1873379 | 11 اسفند 1401 ساعت 08:00 | 10.9K بازدید | 13 دیدگاه

مستحق این پیروزی بودیم

آرتتا: ساکا لحظه جادویی بازی را رقم زد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که کار قهرمانی هنوز تمام نشده و ماجراجویی‌های بسیاری در پیش است.

آرتتا: ساکا لحظه جادویی بازی را رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با 4 گل اورتون را درهم کوبید تا فاصله 5 امتیازی خود با منچسترسیتی را دوباره ایجاد کند. میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها بعد از کسب این پیروزی دلچسب و مقتدرانه از کیفیت و پختگی بالای شاگردانش ابراز رضایت و خرسندی کرد.

او در رابطه با بازی شاگردانش مقابل اورتون گفت: "من از نتیجه کسب شده و نحوه بازی تیم بعد از 25 دقیقه اول بسیار راضی هستم. بازی با وولوز آسان نیست و ما در دقایق ابتدایی با مشکلاتی روبرو بودیم."

سرمربی آرسنال با اشاره به این موضوع که زدن گل اول از اهمیت بالایی برخوردار بود به ستایش بوکایو ساکا پرداخته و افزود: "زمانی که گل اول را به ثمر رساندیم از زیر فشار خارج و به نوعی کارمان تازه شروع شد. ما به یک لحظه جادویی نیاز داشتیم تا به این مرحله برسیم و ساکا این کار را انجام داد."

آرتتا ادامه داد: "بعد از گل زیبایی که بوکایو به ثمر رساند، توانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم. رفته رفته کیفیت بالاتری از خود به نمایش گذاشتیم و در نهایت به بردی دست یافتیم که کاملا شایسته کسب آن بودیم."

وی با اشاره به روند خوب تیمش ادامه داد: "باعث لذت من است وقتی می بینیم بازیکنانم آن گونه که ما می‌خواهیم بازی می‌کنند و به نتایج دلخواه دست پیدا می‌کنند.

1807455

سرمربی آرسنال با تاکید به این نکته که در راه قهرمان شدن هیچ حریف آسانی وجود ندارد گفت: "این لیگ داستان متفاوتی دارد و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. همان طور که تیم حریف در رقابت با لیورپول در گودیسون پارک کار را برای لیورپول سخت کرده بود. من واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم بازیکنانم به چنین سطحی از پختگی و کیفیت رسیده اند."

نتایجی که آرسنال کسب کرده باعث شده تا هواداران این تیم نسبت به کسب اولین قهرمانی لیگ برتر بعد از سال 2004 حسابی امیدوار شوند. آرتتا با اشاره به انگیزه بالای شاگردانش برای فتح لیگ برتر فصل جاری گفت: "وقتی هر روز به بازیکنان نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که چقدر برای فتح لیگ برتر مصمم و پرانگیزه هستند. آنها تمایل زیادی به یادگیری دارند و با استعدادی که دارند رسیدن به موفقیت کار سختی نیست."

آرتتا در رابطه با کار سختی که برای انتخاب 11 تای اصلی تیمش دارد یادآور شد: "کار سختی است و سردردم می‌گیرد! ما هر سه روز یک بار بازی داریم و سعی خواهیم کرد تا از همه بازیکنان استفاده کنیم چرا که همگی شایسته بازی هستند."

ایجاد دوباره فاصله پنج امتیازی با سیتی، سوال آخر از آرتتا بود که این مربی در پاسخ گفت: "این چیزی است که الان وجود دارد. نتیجه ای که در هفته های پایانی کسب خواهد شد اهمیت دارد و هنوز ماجراجویی طولانی مدتی پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها