کد خبر : 1873384 | 11 اسفند 1401 ساعت 08:15 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

ربیعی به یک مدافع ایمان آورد!(عکس)

سرمربی مس رفسنجان برای دومین بازی پیاپی از یک مدافع جدید در ترکیب تیمش بهره برد.

ربیعی به یک مدافع ایمان آورد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی در این فصل نشان داده در غیاب هر بازیکنی، جایگزین مطمئن و مهره‌های تازه نفس دارد و در صورتی که نفرات جدید بتوانند با عملکردشان خودی نشان دهند، جایگاه‌شان را حفظ می‌کنند و این اتفاق برای ایمان سلیمی، مدافع میانی نارنجی‌پوشان در دو دیدار برابر هوادار تهران رخ داد.

ایمان سلیمی پس از اینکه در دیدار جام حذفی مقابل هوادار حضور کامل در زمین داشت و عملکردش مانع از شکل‌گیری موقعیت‌های حریف‌شان و کشیدن بازی به ضربات پنالتی شد، در لیگ برتر هم دوباره برابر همین تیم از ابتدا به زمین رفت و توانست یک بازی بدون گل خورده دیگر را همراه تیمش تجربه کند.

1807464

این مدافع که ابتدای فصل از گل‌گهر راهی مس رفسنجان شد، انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود به محمد ربیعی داشت که بازهم توانست این کار را انجام دهد تا برای سومین بازی طی پنج مسابقه اخیرشان با حضور او، گلی دریافت نکنند.

سلیمی پس از اینکه در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن ۹۰ دقیقه بازی کرد و بدون گل خورده این مسابقه را تمام کردند، در دو دیدار متوالی جام حذفی و لیگ برابر هوادار تهران هم با نمایش خود در بسته ماندن دروازه‌شان مثمر ثمر بود و البته در یک صحنه هم خوش‌شانس بود پاس رو به عقبش دردسرساز نشد.

دیدگاه‌ها