کد خبر : 1873395 | 11 اسفند 1401 ساعت 10:19 | 38.7K بازدید | 29 دیدگاه

ادعای دختر پله: دوست داشت مسی قهرمان شود!

کلی ناسیمنتو، دختر پله، می‌گوید او پس از حذف برزیل دوست داشت تیم ملی آرژانتین قهرمان شود.

ادعای دختر پله: دوست داشت مسی قهرمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، پله در تاریخ 29 دسامبر و در سن 82 سالگی از دنیا رفت و با توجه به این که در روزهای آخر عمرش روی تخت بیمارستان بود، بیشتر دیدارهای جام جهانی 2022 قطر را در حالی که در بستر بیماری بود دید. 
او بارها در طول این مدت با انتشار توییت‌هایی در صفحه شخصی‌اش از تیم ملی برزیل حمایت کرد. این تیم با درخشش ستاره‌هایی چون نیمار و وینیسیوس جونیور تا مرحله یک چهارم نهایی رفت اما در نهایت برابر کرواسی شکست خورد و حذف شد. 
حالا دختر او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش فاش کرده که این اسطوره برزیلی دوست داشت که پس از حذف تیم ملی کشورش، تیم ملی آرژانتین جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
او تصویری در کنار آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، منتشر کرد و نوشت:« این آنتونلا روکوزوی بسیار مهربان و زیباست که همسر مسی است. من فرصت دیدن مسی را نداشتم بنابراین پیامی از طریق همسرش برای او فرستادم. 

1790634

وقتی برزیل به کرواسی باخت، پدرم حالش بدتر شده بود. همه می‌خواستند برزیل به خاطر پدرم قهرمان شود. اما پدرم بهتر از هرکسی می‌دانست فوتبال به چه صورت است. او می‌دانست که ممکن است هر تیمی قهرمان این رقابت‌ها شود و همیشه می‌گفت که دوست دارد بازی زیبا ببیند. 
پس از حذف برزیل، همه به اتاق او در بیمارستان می‌آمدند (هر روز، تا زمان برگزاری فینال!) و می‌پرسیدند: حالا چی پله؟ حالا دوست داری چه تیمی قهرمان شود؟ مطمئنا آرژانتین نیست! و او می‌گفت بله، دوست دارم آرژانتین قهرمان شود. این جام باید به آمریکای جنوبی برگردد و مسی باید قهرمان شود! همه از این موضوع تعجب می‌کردند!»
او همچنین اضافه کرد که پله نتوانست بازی فینال را ببیند اما در نهایت فهمید که مسی این جام را بالای سر برد و پیش از آن که از دنیا برود، به خاطر این اتفاق خوشحال شد. 

دیدگاه‌ها