کد خبر : 1873426 | 11 اسفند 1401 ساعت 13:22 | 14.6K بازدید | 15 دیدگاه

شب سخت تراشتگن: رئال راه دروازه را می‌داند

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، امشب بازی سختی را برابر رئال مادرید در پیش خواهد داشت.

شب سخت تراشتگن: رئال راه دروازه را می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود. 
تراشتگن مهره کلیدی بارسا در طول این فصل بوده و نقش مهمی در صدرنشینی این تیم در لالیگا و صعود آنها به این مرحله از جام حذفی اسپانیا ایفا کرده است. 
او پیش از این هم در نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال مادرید قرار گرفته است. بارسا در فصل 19-2018 هم در این مرحله به مصاف رقیب قدیمی رفت و بازی رفت در نوکمپ 1-1 شد و بازی برگشت در برنابئو با نتیجه 0-3 به سود بارسا به پایان رسید. 
این دروازه‌بان آلمان این فصل یک بازی در کوپا دل ری انجام داده و گلی دریافت نکرده است. ژاوی در مرحله یک هشتم با اینیاکی پنیا به میدان رفت اما وقتی رقابت‌ها حساس شد ترجیح داد از دروازه‌بان اولش استفاده کند. 

1807528

اما بازی امشب برای او بازی دشواری خواهد بود. او نتوانسته در دو دیداری که این فصل برابر رئال در زمین قرار گرفته دروازه تیمش را بسته نگه دارد. 
او در بازی رفت لالیگا در سانتیاگو برنابئو سه بار دروازه تیمش را باز شده دید. فدریکو والورده، رودریگو و کریم بنزما موفق شدند سه گل برابر بارسا به ثمر برسانند تا سه امتیاز حساس آن بازی را برای رئال به ارمغان بیاورند. 
آنها همچنین در دیدار فینال سوپرجام هم به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با پیروزی 1-3 بارسا به پایان رسید اما بنزما باز هم موفق شد یک گل در آن دیدار بزند و اجازه ثبت کلین شیت به تراشتگن نداد. 
تراشتگن فصل درخشانی را پشت سر گذاشته اما تا به حال در این فصل تنها سه تیم موفق شده‌اند سه بار دروازه او را باز کنند: بایرن مونیخ، اینتر و رئال مادرید. به نظر می‌رسد که مهاجمان رئال به خوبی راه دروازه این بازیکن را یاد گرفته‌اند و او امشب با آزمونی دشوار روبرو خواهد بود.

دیدگاه‌ها