کد خبر : 1873436 | 11 اسفند 1401 ساعت 14:35 | 23.8K بازدید | 17 دیدگاه

با گذر از مسی و راموس

بوسکتس امشب سلطان ال‌کلاسیکوها می‌شود

سرخیو بوسکتس امشب با حضور در ترکیب بارسا برابر رئال مادرید به یک رکورد تاریخی دست خواهد یافت.

بوسکتس امشب سلطان ال‌کلاسیکوها می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امشب می‌تواند برای سرخیو بوسکتس شبی تاریخی باشد. کاپیتان بارسا در 34 سالگی و احتمالا آخرین فصل حضورش در بارسا این شانس را دارد تا به رکورد بیشترین بازی در ال‌کلاسیکوها برسد. رکوردی که او اکنون به طور مشترک با لیونل مسی و سرخیو راموس در اختیار دارد. مسی و راموس هر دو برای پی اس جی بازی می کنند و بعید است دیگر فرصت بازگشت به بارسا و رئال و حضور در ال‌کلاسیکو را پیدا کنند.

1807533

بارسا امشب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری میهمان رئال مادرید است و این می تواند چهل و ششمین حضور بوسکتس در ال‌کلاسیکو باشد. هنوز دو ال‌کلاسیکوی دیگر تا پایان فصل خواهیم داشت و بوسکتس می‌تواند رکوردش را به 48 نیز برساند. هر دو بازی بعدی در نوکمپ خواهد بود.

1798239

بوسکتس اولین بار در 13 دسامبر 2008 به عنوان بازیکن تعویضی بارسا در ال‌کلاسیکو وارد میدان شد. در دیداری که بارسا 2-0 با گل های اتوئو و مسی رئال را شکست داد. او 28 بار در لالیگا، دو بار در لیگ قهرمانان، هشت بار در کوپا دل ری و هفت بار نیز در سوپرجام اسپانیا برابر رئال به میدان رفته و رکوردش 21 برد، هشت تساوی و 16 باخت است.

امشب کریم بنزما نیز در 35 سالگی برای چهلمین بار در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت و به رکورد جرارد پیکه خواهد رسید. او اگر قراردادش با رئال را تمدید کند و سال های بیشتری بماند، در صورت جدایی بوسکتس از بارسا شانس رسیدن به رکورد او را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها