کد خبر : 1873454 | 11 اسفند 1401 ساعت 15:54 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

همه جوانان پیکان مدیون مجتبی حسینی هستند

ثابت‌ایمانی: گلی زدیم که فقط در اروپا دیده بودید

هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد که نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.

ثابت‌ایمانی: گلی زدیم که فقط در اروپا دیده بودید

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر را یدک می‌کشد، اگرچه در بحث نتیجه‌گیری دچار چالش‌هایی شده، اما جزء تیم‌هایی است که فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و مورد تمجید کارشناسان قرار گرفته است.

غلامرضا ثابت ایمانی یکی از بازیکنان جوان پیکان است که نقش مهمی در این تیم ایفا می‌کند و موفق شده توانایی‌های خود را به رخ بکشد. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان بیان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل گل گهر انجام دادیم و اصلا حقمان شکست نبود. روی اشتباهات دو گل خوردیم اما در طول 90 دقیقه فوتبال روانی را انجام دادیم و فکر می‌کنم کمترین حق ما در این مسابقه کسب تساوی و یک امتیاز بود.

1807553

موضوعی که در بازی پیکان و گل گهر به چشم آمد گل تاکتیکی‌ای بود که شاگردان مجتبی حسینی وارد دروازه حریف کردند و مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت. ثابت ایمانی در این خصوص گفت: من بارها فیلم این گل را دیده‌ام و هربار که می‌بینم لذت می‌برم. اگر دقت کنید به غیر از دروازه‌بان، 10 بازیکن دیگر تیم ما در این گل شریک بودند و در نهایت بعد از 17، 18 پاس توپ را وارد دروازه کردیم. این گلی بود که در فوتبال اروپا می‌بینیم و پتانسیل فنی بالای تیم ما را نشان می‌دهد.

هافبک 22 سال پیکان درباره جایگاه نه چندان خوب این تیم در جدول رده‌بندی بیان کرد: تیم ما یک تیم جوان است. ما بازیکنانی در اختیار داریم که در حال پیشرفت هستند و آینده را می‌سازند. با این حال فکر می‌کنم با شکل فوتبالی که ما بازی می‌کنیم، جایگاهمان بسیار بالاتر از اینها باید باشد. در هفته‌های گذشته بدشانسی‌های زیادی آوردیم، اما شک ندارم در 9 بازی آینده جبران می‌کنیم و جایگاه پیکان را ارتقا خواهیم داد.

1807552

ثابت ایمانی صحبت‌هایش را با تمجید از مجتبی حسینی ادامه داد: همه ما بازیکنان جوان پیکان مدیون آقای حسینی هستیم. کاری که آقامجتبی انجام داد، کمتر مربی‌ای در لیگ برتر می‌کند. فرصت دادن به بازیکنان جوان کاری است که حسینی جسارت آن را دارد و امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد او را به بهترین شکل بدهیم.

هافبک پیکان درباره دیدار با ذوب آهن گفت: بازی سختی با ذوب آهن داریم. این تیم در جدول جایگاهی نزدیک به ما دارد. کادرفنی آنالیز خوبی از ذوب آهن انجام داده و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت خودمان و ذوب آهن کار می‌کنیم. باید باهوش باشیم و با تمام توان و کم‌اشتباه در زمین ظاهر شویم تا نتیجه مطلوبی به دست بیاوریم و با دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها