کد خبر : 1873467 | 11 اسفند 1401 ساعت 17:05 | 21.1K بازدید | 12 دیدگاه

حسرت دانشگر برای یک اشتباه بدموقع؛

مورایس و دستیارانش درگیر با یک دغدغه جدید

گل اول تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مصاف با سپاهان روی دفع توپ ناقص محمد دانشگر به ثمر رسید.

مورایس و دستیارانش درگیر با یک دغدغه جدید

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در اراک به مصاف شاگردان مهدی رحمتی رفت و در پایان نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از یک بر یک دست پیدا کند؛ نتیجه‌ای که البته مهدی رحمتی نیز به شدت از آن شاکی بود و معتقد بود تیمش باید در این مسابقه سه امتیاز را دریافت می‌کرد.
البته اگرچه رحمتی در این مسابقه محمدرضا آزادی بهترین گلزن تیمش را در اختیار نداشت، اما در سوی مقابل هم غیبت شهریار و احمدزاده برای سپاهان بسیار گران تمام شد تا آنها در رقابت فشرده‌ای که با استقلال و پرسپولیس دارند، بیشتر از یک امتیاز نگیرند.

ویدئو: 273834

محمد دانشگر در این مسابقه زوج نیلسون جونیور بود و در دقیقه 15 اشتباهی را مرتکب شد که گل اول آلومینیوم را با پاس دقیق زاپاتا و شوت محکم قائدرحمتی رقم زد. ثانیه‌هایی پیش از این شوت البته صحنه تاثیرگذار، اشتباه دانشگر روی دفع توپی بود که به صورت بلند و مستقیم به پشت محوطه جریمه سپاهان ارسال شده بود، تا اراکی‌ها بهترین استفاده را از این غفلت مدافع باتجربه طلایی‌پوشان ببرند.

البته این اشتباه به هیچ وجه نمی‌تواند توانایی‌ها و شایستگی دانشگر را نزد مورایس کم کند و این سرمربی پرتغالی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم از مدافع تیمش به عنوان یک معجزه‌گر نام برد که به سرعت می‌تواند بر مشکلات و همین‌طور مصدومیت‌هایی که دارد، فائق بیاید و پیش‌تر در مصاحبه‌های خود از عملکرد فنی دانشگر تمجید کرده بود.

1807583

با تمام این‌ها اما این روزها مورایس و دستیارانش باید در پست دفاع مرکزی تیمشان تدابیری را به کار بگیرند تا به ویژه اشتباهات دو بازی اخیر این تیم برابر پرسپولیس و آلومینیوم در مسابقات سرنوشت‌ساز بعدی تکرار نشود. یزدانی، دانشگر و نیلسون، سه مدافع مرکزی سپاهان، پس از جدایی رناتو و نژادمهدی هستند که انتخاب یک زوج کارآمد از میان آنها این روزها به یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی سپاهان تبدیل شده است.

1807584

دیدگاه‌ها