کد خبر : 1873476 | 11 اسفند 1401 ساعت 17:45 | 36.2K بازدید | 21 دیدگاه

رئال ناراضی از بلینگام: نمی‌خواهند او امباپه دوم بشود!

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند تمایل رئال مادرید برای جذب جود بلینگام، ستاره انگلیسی بوروسیا دورتموند، کاهش پیدا کرده است.

رئال ناراضی از بلینگام: نمی‌خواهند او امباپه دوم بشود!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها کمتر فوتبال‌دوستی است که از علاقه رئال مادرید به جود بلینگام، ستاره جوان انگلیسی بوروسیا دورتموند، خبر نداشته باشد. رئال مادرید در ماه‌های گذشته به عنوان مهم‌ترین خواهان بلینگام معرفی شده بود.

رئال مادرید معتقد است جود بلینگام در سال‌های آینده بهترین نامزد برای درخشش در خط میانی لوس بلانکوس خواهد بود، اما امروز روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی مدعی شد در روزهای اخیر تمایل رئالی‌ها برای به خدمت گرفتن این ستاره انگلیسی کاهش پیدا کرده است.

1802225

در گزارش آ اس علت این تغییر در نگرش رئال افزایش شدید قیمت درخواستی دورتموند اعلام شده است. البته روزنامه چاپ مادرید می‌گوید این تنها علت تغییر رفتار رئالی‌ها نیست و یکی دیگر از دلایل این بوده که بلینگام با وجود تماس‌های مکرر نمایندگان رئال تا این لحظه تصمیم نهایی خود را نگرفته و رئال را از تصمیم قطعی‌اش باخبر نکرده است.

در روزهای گذشته رسانه‌های آلمانی هم خبر دادند که بوروسیا دورتموند از بلینگام درخواست کرده به همراه مدیر برنامه‌هایش در یک جلسه شرکت کند تا دو طرف درباره آینده ستاره انگلیسی به تصمیمی مشترک برسند.

1788628

آ اس می‌گوید رئال مادرید نگران است جود بلینگام که این روزها با عدم قطعیت به پیشنهاد رئال نگاه می‌کند و حتی برای مذاکرات اولیه تعلل نشان می‌دهد در نهایت با فرا رسیدن تابستان شرایطی مثل سال گذشته و کیلیان امباپه برای لوس بلانکوس ایجاد کند. به همین علت است که رئالی‌ها تصمیم گرفته‌اند با شدت کمتری به تلاش برای جذب بلینگام ادامه دهند و منتظر اتفاقات بعدی بمانند.

دیدگاه‌ها