کد خبر : 1873486 | 11 اسفند 1401 ساعت 18:49 | 28.8K بازدید | 32 دیدگاه

دیبو مارتینز: حالا به اندازه مسی الهام‌بخش هستم!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و باشگاه استون‌ویلا، می‌گوید بعد از درخششی که در قطر داشته حالا مثل لیونل مسی به فوتبالیستی تاثیرگذار و الهام‌بخش تبدیل شده است.

دیبو مارتینز: حالا به اندازه مسی الهام‌بخش هستم!

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز، سنگربان جنجالی آرژانتینی، در 18 ماه گذشته بیش از هر زمان دیگری در دوران فوتبالی‌اش مورد توجه واقع شده است. روند شهرت او از زمانی آغاز شد که آلبی‌سلسته با درخشش دیبو موفق شد فاتح کوپا آمه‌ریکا شود.

اما این شهرت برای دیبو زمانی به اوج رسید که با درخشش‌های این سنگربان آرژانتینی و حرکات عجیب و گاه جنجالی‌اش آلبی‌سلسته بزرگترین موفقیت فوتبالی را به دست آورد و جام جهانی قطر را بالای سر برد.

1807619

مارتینز حالا در کشورش یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌هاست. دیبو که تا سال 2020 در آرسنال حضور داشت، حالا مدتی است که حفاظت از دروازه استون‌ویلا را به عهده دارد. مارتینز در جدیدترین مصاحبه‌اش می‌گوید حالا او هم مثل لیونل مسی فوتبایلیستی تاثیرگذار و الهام‌بخش شده و نسل جوان استعدادهای فوتبالی از او انگیزه می‌گیرند.

دیبو مارتینز در این مصاحبه‌ای گفت: "در قطر دست من به آسمان رسید. این جمله‌ای است که پدرم همیشه می‌گوید. این روزها نصف بچه‌ها دوست دارند مسی بشوند، ولی نصف دیگرشان به خاطر من دوست دارند دروازه‌بان بشوند. بله شکی نیست که من به این افتخار می‌کنم. همیشه گفته‌ام که از جوایز فردی متنفرم و جایزه بهترین فیفا راضی‌ام نمی‌‌‌کند. من وقتی راضی می‌شوم که ببینم بچه‌های کوچک به خاطر چیزهایی که از من در قطر دیده‌اند دوست دارند گلر بشوند. از این به بعد در زندگی فوتبالی‌ام هر اتفاقی بیفتد تا آخر عمر به خاطر فرصتی که در قطر به دست آوردم قدردان خواهم بود".

1807620

دیدگاه‌ها