کد خبر : 1873493 | 11 اسفند 1401 ساعت 19:50 | 8.9K بازدید | 7 دیدگاه

انگیزه ویژه کاماوینگا در ال‌کلاسیکوی کوپا دل‌ری

ادواردو کاماوینگا در صورتی که امسال با رئال مادرید فاتح کوپا دل‌ری شود، ششمین جام باشگاهی‌اش را فتح خواهد کرد؛ اما او ابتدا باید در ال‌کلاسیکوی امشب از سد بارسا عبور کند.

انگیزه ویژه کاماوینگا در ال‌کلاسیکوی کوپا دل‌ری

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی از بعد از جام جهانی قطر بیش از پیش به ادواردو کاماوینگا، هافبک همه‌کاره فرانسوی، اعتماد می‌کند. او اخیرا درباره او گفته بود: "ادواردو توقف ناپذیر است، درست مثل مودریچ و کروس".

کاماوینگا که از رن به رئال مادرید پیوست، در اولین فصل حضورش در این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشت، ولی به لطف قابلیتش در بازی در پست‌های مختلف خط میانی، در نهایت موفق شد خودش را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت رئال به آنچلوتی تحمیل کند.

1796625

درحالی‌که کاماوینگا امشب به احتمال زیاد در ال‌کلاسیکو به مصاف بارسا می‌رود، این دیدار برای او اهمیتی حتی بیشتر از همه ال‌کلاسیکوها خواهد داشت. دیدار امشب دو تیم در جدال رفت نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برگزار می‌شود و ادواردو اگر موفق شود جام حذفی اسپانیا را با پیراهن رئال فتح کند به رکوردی خارق‌العاده دست خواهد یافت.

او در این صورت همه جام‌های باشگاهی ممکن برای یک فوتبالیست را فتح خواهد کرد. او تا اینجا قهرمانی در چمپیونزلیگ، لالیگا، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا، جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرده است و تنها جامی که جایش برای او خالی است جام حذفی اسپانیا است.

فتح شش جام برای فوتبالیستی 20ساله خارق‌العاده است. از این مهم‌تر اینکه تا کنون هیچ بازیکنی در تاریخ رئال مادرید موفق نشده در این سن به چنین آماری در فتح جام‌ها دست پیدا کند.

1801288

دیدگاه‌ها