کد خبر : 1873495 | 11 اسفند 1401 ساعت 19:59 | 41.3K بازدید | 24 دیدگاه

اولتیماتوم راموس به پی‌اس‌جی: برای تمدید شرط دارم

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، که تا تابستان آینده با این باشگاه قرارداد به مدیران اطلاع داده در صورت تمایل باید هر چه سریع‌تر برای تمدید قراردادش اقدام کنند.

اولتیماتوم راموس به پی‌اس‌جی: برای تمدید شرط دارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رامسو تا ژوئن آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و گزارش‌ها حاکی است او نسبت به تمدید قراردادش با این باشگاه نظر مثبت دارد.

اما نشریه اکیپ می‌گوید راموس حاضر نیست تحت هر شرایطی در پاریس ماندگار شود. او از یک طرف خواهان تمدید هر چه سریع‌تر قراردادش است و از سوی دیگر خواهان حفظ جایگاهش در تیم کریستوف گالتیه است.

1801786

راموس تابستان 2021 وقتی مدت زمان قراردادش با رئال مادرید به پایان رسید بر سر تمدید با فلورنتینو پرز به توافق نرسید و مجبور شد به دنبال باشگاهی جدید بگردد. این مدافع 36 ساله در نهایت به پاریس رفت تا با لیونل مسی همبازی شود.

در صورتی که پاری سن ژرمن تقاضاهای راموس را برآورده نکرده و تا پیش از شروع تابستان قرارداد او را تمدید نکند این ستاره اسپانیایی در ماه ژوئن می‌تواند پاریس را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. به اینکه گفته می‌شود گالتیه در رختکن مشکلاتی با راموس داشته، اما این احتمال وجود دارد که او فصل آینده روی نیمکت پی‌اس‌جی ننشیند.

1801788

دیدگاه‌ها