کد خبر : 1873496 | 11 اسفند 1401 ساعت 20:21 | 16.7K بازدید | 46 دیدگاه

رئیس لالیگا: انگلیس باید منچسترسیتی را مجازات کند

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی می‌گوید لیگ برتر انگلیس باید باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض گسترده قوانین فیرپلی مالی مجازات کند.

رئیس لالیگا: انگلیس باید منچسترسیتی را مجازات کند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچسترسیتی در انگلیس با اتهاماتی جدی درباره نقض قوانین مالی مواجه است و ادعا شده این باشگاه بیش از 100 بار قوانین را دور زده است رئیس لالیگا در اظهارنظری بی‌سابقه منچسترسیتی را مورد حمله قرارداد و خواهان مجازات‌های شدید برای سیتیزن‌ها شد.

1807634

از زمانی که اتهام‌های منچسترسیتی در انگلیس رسانه‌ای شد چندین باشگاه لیگ برتری خواهان بررسی دقیق این موضوع شدند و گفتنند اگر اتهامات سیتی ثابت شود ممکن است مجازات‌هایی مثل کسر امتیاز یا حتی سقوط از لیگ برتر در انتظار آن‌ها باشد.

رئیس لالیگا در صحبت‌های تند خود علیه منچسترسیتی گفت: "در ماجرای منچسترسیتی پای شهرت و شأن لیگ برتر در میان است. لیگی که اعتبار بین‌المللی‌اش را از دست بدهد، این بی‌اعتبار شدن بدون شک روی توانش برای جذب اسپانسر و حق پخش تلویزیونی تأثیر خواهد گذاشت."

تباس با ابراز ناراحتی از طولانی بودن روند رسیدگی به اتهامات منچسترسیتی گفت: "بررسی اتهامات آن‌ها خیلی طول کشیده. می‌دانیم سیتی به بیش از 100 بار نقض قوانین مالی متهم شده. لیگ برتر باید با شجاعت در این باره تصمیم بگیرد. اگر یک لیگ کنترل‌های مالی را ساده بگیرد و آن‌ها را با مجازات‌های شدید اجرایی نکند فاتحه‌اش خوانده است."

1807635

دیدگاه‌ها