کد خبر : 1873501 | 11 اسفند 1401 ساعت 20:50 | 27.7K بازدید | 29 دیدگاه

تنها نامزدهای جانشینی گراهام پاتر: انریکه و زیدان

در حالی که در روزهای گذشته از چندین مربی صاحب‌نام به عنوان نامزدهای جانشینی گراهام پاتر در چلسی یاد می‌شد ولی به نظر می‌رسد این باشگاه تنها دو نفر را در نظر دارد: لوئیس انریکه و زین‌الدین زیدان.

تنها نامزدهای جانشینی گراهام پاتر: انریکه و زیدان

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر در چلسی به شدت تحت فشار قرار دارد. به خصوص بعد از شکست روز یکشنبه در دربی لندن مقابل تاتنهام، کاسه صبر هواداران و مدیران باشگاه در حال لبریز شدن است. چلسی در پنج مسابقه اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است.

پاتر 47 ساله در فصل جاری و در میانه فصل جانشین توماس توخل اخراجی شد. او اولین سه بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت و از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود کرد تا چلسی گمان کند بهترین تصمیم ممکن را گرفته است.

1803080

اما روزهای بد از راه رسید و پاتر در وضعیتی بغرنج قرار گرفت. چلسی از پانزده بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها دو پیروزی به دست آورده و گزارش‌ها در انگلیس حاکی است مدیران چلسی اعتماد خود به پاتر را کاملا از دست داده‌اند. تاد بولی از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه 600 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرده و این نتایج برای او قابل تحمل نیست.

در حالی که در روزهای گذشته از چندین مربی نام‌آشنا مثل زیدان، انریکه، پوچتینو و مورینیو به عنوان نامزدهای احتمالی جانشینی پاتر یاد می‌شد، اما رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند مدیریت چلسی سایر گزینه‌ها را حذف کرده و در حال حاضر تنها دو نامزد را در نظر دارد: لوئیس انریکه و زین‌الدین زیدان.

در اسپانیا هم روزنامه اسپورت خبر داد لوئیس انریکه که بعد از جام جهانی به حضورش در تیم ملی اسپانیا پاسخ داد قصد دارد هر چه سریع‌تر به دنیای مربیگری برگردد و سرمربیگری چلسی برای او جذاب است. زیدان هم شرایطی مشابه انریکه دارد و بعد از ناامید شدن از مربیگری فرانسه تصمیم گرفته مربیگری باشگاهی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها