کد خبر : 1873503 | 11 اسفند 1401 ساعت 21:10 | 63.5K بازدید | 51 دیدگاه

رقابت پاریسی‌ها با رئال برای خرید ستاره گرجی

پی‌اس‌جی آنقدر پول می‌دهد که رئال نتواند رقابت کند

یک نشریه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن به کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، به شدت علاقه‌مند شده و حاضر است برای خرید او 180 میلیون یورو بپردازد.

پی‌اس‌جی آنقدر پول می‌دهد که رئال نتواند رقابت کند

به گزارش "ورزش سه"، خویچا کواراتسخلیا با درخشش خارق‌العاده با پیراهن ناپولی در فصل جاری توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا را به خود جلب کرده و پاری سن ژرمن یکی از این باشگاه‌ها است.

نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌‌جی، شخصا علاقه زیادی به کواراتسخلیا دارد و حاضر است برای خرید او هر مبلغی که لازم باشد بپردازد. با توجه به اعتمادی که مدیریت قطری باشگاه با کامپوس دارد او احتمالا می‌تواند موافقت آن‌ها برای پرداخت مبلغ مد نظرش را به دست بیاورد.

1753279

با اینکه در روزهای گذشته مشخص شد که کواراتسخلیا شخصا شیفته رئال مادرید است و پیوستن به لوس بلانکوس را ترجیح می‌دهد ولی مشخص نیست آیا فلورنتینو پرز حاضر است مبلغ مد نظر ناپولی را برای او بپردازد؟ در اسپانیا گفته می‌شود رئال حداکثر برای این مهاجم گرجی 100 تا 120 میلیون یورو خواهد پرداخت، اما پاری سن ژرمن حاضر است حتی تا 180 میلیون یورو هم برای خرید او هزینه کند.

از سوی دیگر مدیر برنامه‌های این ستاره گرجستانی اخیرا در یک مصاحبه شایعات درباره او را رد کرد و گفت خویچا در حال حاضر بازیکن ناپولی است، به موفقیت با این تیم تمرکز دارد و حتی شیفته ناپولی و هوادارانش شده است.

1753280

دیدگاه‌ها