کد خبر : 1873509 | 12 اسفند 1401 ساعت 03:00 | 14.4K بازدید | 22 دیدگاه

پنجمی لیگ بهتر از قهرمانی حذفی است؛

شریفات: سپاهانی‌ها باید خوشحال باشند!

مدافع ریزنقش آلومینیوم می‌گوید اگر روی او خطا اعلام می‌شد، شاید سپاهان به گل نمی‌رسید.

شریفات: سپاهانی‌ها باید خوشحال باشند!

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات درباره تساوی ارزشمند آلومینیوم مقابل سپاهان عنوان کرد: در این بازی خیلی بدشانس بودیم. طبق برنامه‌های تاکتیکی که در تمرینات مرور کردیم، به گل رسیدیم و در ادامه می‌توانستیم دو یا سه بار دیگر دروازه حریف را باز کنیم، اما در روز خوب نیازمند، سپاهانی‌ها با خوش‌شانسی توانستند یک امتیاز از ما بگیرند. به نظرم آن‌ها باید به خاطر این نتیجه خوشحال باشند. ما بابت این تساوی ناراحتیم و تمام مجموعه حسرت دو امتیاز از دست رفته را می‌خورند.

او ادامه داد: ما در این بازی همه کار کردیم و موقعیت تک به تک هم داشتیم و معتقدم تساوی  به هیچ وجه نتیجه عادلانه‌ای برای این دیدار نبود. ما به رتبه تک رقمی در جدول فکر نمی‌کنیم و سودای کادر فنی و بازیکنان، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است. حریفان را دست‌کم نمی‌گیریم، اما ۹ بازی دیگر پیش رو داریم و باید موفق کار کنیم. در چهار بازی ابتدایی فصل، به خاطر عدم هماهنگی سه شکست داشتیم، وگرنه شرایطمان الان خیلی بهتر بود.

این بازیکن درباره صحنه‌ای که سپاهان به گل رسیدند، ابراز کرد: قبل از به ثمر رسیدن گل، من قصد داشتم توپ‌گیری کنم، اما زکی‌پور پایم را زد و ‌باید خطا و ضربه آزاد به نفع ما اعلام می‌شد. من در آن صحنه خیلی عصبانی شدم و صحنه برخورد در میانه زمین بود که شاید اگر داور خطا می‌گرفت، ما گل تساوی را دریافت نمی‌کردیم.

1807641

شریفات درباره بازی با ملوان نظرش را این‌گونه ابراز کرد: ملوان الان انسجام تیمی خوبی دارد، شاید در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی‌گرفتند، اما حالا شرایط آن‌ها کاملا متفاوت است. این بازی در زمین ملوان و در حضور انزلی‌چی‌ها برگزار می‌شود، اما تیمی هستیم که تراکتور، پرسپولیس و سپاهان را متوقف کردیم ولی معتقدم شکست دادن شاگردان مازیار زارع در سن‌سیروس کار سختی است. تیم ما هم تمام توان خود را می‌گذارد تا از این بازی سه امتیاز را بگیرد و به دنبال ادامه روند خوب خود است.

او در خصوص کنار رفتن آلومینیوم از دور رقابت‌های جام حذفی گفت: به نظرم جام حذفی رزق و روزی نساجی بود. ما باید ۵-۴ گل به آن‌ها می‌زدیم. در مجموع با توجه به سطح بالایی که این لیگ دارد، عنوان چهارم یا پنجمی از قهرمانی در جام حذفی با ارزش‌تر است.

شریفات در پایان یادآور شد: از هواداران می‌خواهم به حمایت‌های خود در چند بازی آینده هم ادامه دهند تا سال خوبی را رقم بزنیم و در پایان فصل، جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

دیدگاه‌ها