کد خبر : 1873516 | 11 اسفند 1401 ساعت 21:55 | 48.1K بازدید | 77 دیدگاه

بدشانسی مانع از کامبک تیم مجیدی

شکست تلخ کلباء برابر هم‌تیمی‌های احمد نور

تیم فوتبال شباب الاهلی توانست در دیداری خارج از خانه، با نتیجه 2 بر یک از سد اتحاد کلباء عبور کند.

شکست تلخ کلباء برابر هم‌تیمی‌های احمد نور

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته هجدهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود برابر شباب الاهلی به میدان رفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود هم‌تیمی‌های احمد نوراللهی به پایان رسید.

شباب الاهلی در این بازی خیلی زود توانست دروازه میزبان را باز کند. در شرایطی که اتحاد کلباء در موقعیت حمله قرار داشت، روی اشتباه عجیب یکی از شاگردان مجیدی، فدریکو کارتابیا از میانه میدان توپ را ربود و تنها یک مدافع را در برابر خود داشت. او پس از ورود به محوطه جریمه، با یک ضربه بغل پای دیدنی، گل نخست را برای تیمش به ثمر رساند.

1807663

کلباء می‌توانست در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی در نیمه دوم، دروازه شباب الاهلی را باز کند. روی ارسال برایان رامیرز، احمد عامر 25 ثانیه پس از ورود به زمین، در محوطه 6 قدم  ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی فرود آمد و به درون زمین برگشت.

در دقیقه 6۷ دروازه کلباء به شکل عجیبی و برای دومین بار باز شد. روی یک ارسال بلند، عمر خریبین با سر توپ را به یوری سزار سپرد و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با عیسی حوتی گلر میزبان قرار گرفت و با یک ضربه چیپ توپ را روانه دروازه کلباء کرد و سلطان الزعابی مدافع کلباء که روی خط دروازه بود، به طرز عجیبی و به جای دور کردن توپ، دروازه تیمش را باز کرد.

1807664
1807662

لحظاتی پس از این گل، کلباء می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. یک ارسال توسط سلطان عدلی از سمت راست با ضربه سر یاسر البلوشی همراه شد که توپ این بازیکن با برخورد به محل تقاطع تیرهای افقی و عمودی به درون زمین برگشت.

در دقیقه 82 کلباء اختلاف را کاهش داد. روی یک کار تیمی، عبدالله دیابی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس در عمق دیدنی، احمد النقبی را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن جوان در حالت نامتعادل، از زیر دستان گلر شباب الاهلی عبور کرد و وارد دروازه شد.

کلباء می توانست در دقیقه 93 به گل تساوی دست یابد. یک ارسال به روی دروازه با ضربه سر دیدنی سلطان عادل همراه شد که ماجد ناصر سنگربان شباب الاهلی با واکنشی دیدنی توپ را از روی خط و گوشه دروازه راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید. احمد نوراللهی به طور کامل برای تیمش بازی کرد. با این نتیجه، شوالیه های سرخ 39 امتیازی شده و جای خود را در صدر جدول مستحکم کردند. اتحاد کلباء نیز با 24 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

دیدگاه‌ها