کد خبر : 1873524 | 12 اسفند 1401 ساعت 01:27 | 129.3K بازدید | 289 دیدگاه

پیروزی بزرگ تیم ژاوی در برنابئو

رئال ۰-۱ بارسلونا: همیشه منتظر کامبک نباشید!

بارسلونا در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل ری، رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 1-0 شکست داد.

رئال ۰-۱ بارسلونا: همیشه منتظر کامبک نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که بعد از دو شکست مقابل منچستریونایتد و آلمریا روزهای بدی را سپری می‌کردند و سه بازیکن کلیدی‌شان روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله و پدری را هم در اختیار نداشتند، امشب با ارائه نمایشی حساب شده موفق شدند رئال را در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری شکست بدهند تا اکنون امید زیادی برای رسیدن به دیدار فینال داشته باشند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 12، روی ارسال وینیسیوس، این کریم بنزما بود که دروازه بارسا را باز کرد، اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR، این گل را به دلیل آفساید رد کرد.

1807755
در ادامه این رئالی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بازیکنان بارسا به دنبال استفاده از ضدحملات بودند و در دقیقه 26 بود که تیم میهمان به گل رسید. روی پاس در عمق گاوی بود که فرانک کسیه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او را تیبو کورتوا برگشت داد ولی توپ برگشتی به ادر میلیتائو برخورد کرد و دروازه رئال باز شد. داور ابتدا این گل را آفساید اعلام کرد، اما VAR تایید کرد که گل در شرایط درست به ثمر رسیده است.

1807754
بعد از این گل رئال پیش کشید و بهترین موقعیت این تیم پیش از پایان نیمه اول نصیب کاروخال شد، اما ضربه والی او با اختلاف از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.
در نیمه دوم روند بازی تغییری کرد و بارسا با عقب نشستن و دادن توپ به رئال، به دنبال استفاده از ضدحملات بود. این حربه بارسا می‌توانست آن‌ها را در دقیقه 72 به گل دوم برساند، اما ضربه کسیه در مقابل دروازه به آنسو فاتی برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

1807753
در دقایق پایانی رئالی‌ها فشار زیادی روی دروازه بارسا وارد کردند تا به گل تساوی برسند، اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید. 
 

در ادامه اتفاقات و حواشی این بازی را می‌خوانید؛


آخرین فرصت گلزنی رئال نیز بعد از چندین رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه توسط آلوارو رودریگز از دست رفت تا بازی با برتری بارسا تمام شود.


در دقیقه نود مسابقه، رودریگو، ستاره برزیلی رئال با شوتی تماشایی در آستانه باز کردن دروازه ترشتگن قرار گرفت که ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.


آلوارو، ستاره نوظهور رئال در دقیقه 84 جانشین لوکا مودریچ شد.


حضور رودریگو به جای ناچو و حضور کاماوینگا در پست دفاع چپ حربه جدید آنچلوتی برای بازگشت به بازی است.


در دقیقه 72 بازی بارسایی‌ها می‌توانستند گل دوم خود را هم به ثمر برسانند، اما آنسو فاتی از دهانه دروازه ضربه کسیه را مانند یک مدافع دفع کرد.

1807752

پس از درگیری گاوی با وینیسیوس، ستاره جوان بارسا یک کارت زرد دریافت کرد.


در دقیقه 41 مسابقه ارسال دقیق تونی کروس، دنی کارواخال پیش تاخته را صاحب موقعیت کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.


رافائل نادال اسطوره دنیای تنیس و یکی از هواداران مشهور رئال‌مادرید در سانتیاگوبرنابئو حاضر است و ال‌کلاسیکو را از نزدیک مشاهده می‌کند.

1807731

در دقیقه 26 مسابقه روی یک ضدحمله فرانک کسیه با کورتوا تک به تک شد که ضربه او توسط گلر بلژیکی مهار شد، اما در برگشت توپ به میلیتائو خورد و وارد دروازه شد. ابتدا این گل توسط داور آفساید اعلام شد، اما ثانیه‌هایی بعد از اتاق وی‌ای‌آر گل سالم تشخیص داده شد تا بارسا از میزبان پیش بیفتد.

1807732

در دوازدهمین دقیقه بازی کریم بنزما به سبکی تکراری در ال‌کلاسیکو موفق به گلزنی شد، اما کمک داور با بالابردن پرچم اعلام آفساید کرد.

1807730

ده دقیقه ابتدایی مسابقه در مرکز زمین و بدون موقعیت ویژه دنبال شد.


ژاوی در پنج تقابل قبلی برابر رئال به عنوان سرمربی تنها یک بار شکست خورده و چهار بار مادریدی‌ها را از پیش رو برداشته است.

1807710

مثلث هجومی دو تیم در گذر زمان

1807709

استقبال هواداران رئال از اتوبوس تیم در راه برنابئو

1807708
1807704

مردم دنیا ال‌کلاسیکو را در چه ساعتی تماشا می‌کنند؟

1807705

در آستانه بازی، برنابئو پر از اسکناس‌های 500 یورویی با چهره لاپورتا شده است. هواداران رئال این اسکناس‌ها را در واکنش به رسوایی بارسا و کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا به ورزشگاه آورده‌اند.

1807699

سرخیو بوسکتس با بازی امشب به رکورددار حضور در ال‌کلاسیکو تبدیل خواهد شد.

1807707

رافینیا با این شمایل جالب وارد ورزشگاه برنابئو شد.

1807706

بارسایی‌ها نیز خود را به برنابئو رساندند.

1807700

رئالی‌ها برای حضور در برنابئو از کمپ خارج شدند.

1807701

به عنوان بهترین بازیکن بارسا در ال‌کلاسیکو، 45 بازی، 26 گل، 14 پاس گل و 19 پیروزی حاصل عملکرد مسی است و رونالدو نیز به عنوان برترین بازیکن تاریخ رئال در این مسابقه، 18 گل، یک پاس گل و هشت پیروزی به جا گذاشته است.


آخرین تقابل دو تیم به فینال سوپرکاپ اسپانیا برمی‌گردد که شاگردان ژاوی سه بر یک از سد رئالی‌ها گذشتند.


دو تیم در این فصل دو بار به مصاف هم رفتند که تقابل نخست به دیدار رفت در لالیگا مربوط می‌شود که ستاره‌های کارلتو سه بر یک بارسا را شکست دادند.


ژاوی برای بازی امشب، لواندوفسکی، پدری و عثمان دمبله، سه فوق‌ستاره تیمش را در اختیار ندارد.

دیدگاه‌ها