کد خبر : 1873545 | 12 اسفند 1401 ساعت 09:18 | 115.6K بازدید | 111 دیدگاه

کار به ال‌کلاسیکو رسید: توهین گاوی به وینی (عکس)

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که گاوی، ستاره بارسلونا، به شدت به وینیسیوس جونیور توهین کرده است.

کار به ال‌کلاسیکو رسید: توهین گاوی به وینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 0-1 در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید. 
تک گل بارسا در این بازی در نیمه اول و با برخورد توپ به ادر میلیتائو وارد دروازه حریف شد و تلاش‌های شاگردان کارلو آنچلوتی برای جبران گل خورده تا پایان بازی جواب نداد تا کار آن‌ها برای بازی برگشت در نوکمپ دشوار شود. 
وینیسیوس جونیور در این بازی هم بار دیگر در مرکز بسیاری از حواشی و جنجال‌ها قرار داشت و بارها و بارها به شدت به داور بازی اعتراض کرد و حتی در لحظاتی نیز جر و بحث‌هایی با بازیکنان حریف داشت. 
او در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران و بازیکنان سایر تیم‌ها مورد توهین قرار گرفته و به نظر می‌رسد که بازی شب گذشته هم از این قاعده مستثنی نبوده است. 

1807783

مووی استار پلاس با ضبط تصاویری مدعی شده است که گاوی در طول این بازی به شدت و در حالی که فاصله کمی تا صورت وینیسیوس داشته به شدت به او توهین کرده، اما این ستاره برزیلی هیچ واکنشی به او نداشته است. 
بعضی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی معتقد هستند که این بازیکن قصد داشته وینی را تحریک کند تا واکنش تندی نشان دهد و از زمین بازی اخراج شود، اما او خودش را کنترل کرده است تا بازی برگشت را از دست ندهد. 
در هر حال، به نظر می‌رسد که روند توهین به این بازیکن رئال مادرید به بدعت جدیدی در فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.  

دیدگاه‌ها