کد خبر : 1873548 | 12 اسفند 1401 ساعت 10:18 | 17.7K بازدید | 97 دیدگاه

کورتوا: این پیروزی حق بارسلونا نبود

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، معتقد است که تیمش روی بدشانسی گلی دریافت کرده و نباید برابر بارسا می‌باخت.

کورتوا: این پیروزی حق بارسلونا نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برابر بارسلونا قرار گرفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 
آن‌ها در حالی که 26 دقیقه از شروع بازی گذشته بود و روی اشتباه متعدد بازیکنان‌شان گلی دریافت کردند و پس از آن تمام تلاش‌شان را برای باز کردن دروازه حریف به کار گرفتند، اما موفق به انجام این کار نشدند. 
به این ترتیب شاگردان ژاوی با یک پیروزی ارزشمند راهی خانه شدند تا کار در بازی برگشت در نوکمپ و با بازگشت احتمالی ستاره‌های بارسلونا که در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بودند برای رئال دشوار شود. 

1807788

کورتوا پس از پایان بازی چندان از نتیجه به دست آمده راضی به نظر نمی‌رسد و به خبرنگاران گفت: «شکست برابر بارسا همیشه بد است. ما بر توپ و میدان تسلط داشتیم. آن‌ها یک گل شانسی زدند و مشغول دفاع کردن از آن شدند. بارسا برنده شد اما حق این تیم پیروزی نبود.»
پیش از این مودریچ نیز مدعی شده بود که گل بارسا شانسی به ثمر رسیده و کارلو آنچلوتی هم روی این موضوع که بارسا سزاوار پیروزی در این دیدار نبود تاکید کرد. 
به نظر می‌رسد که رئال مادرید از این که با وجود در اختیار داشتن مالکیت توپ قابل توجه نتوانسته دروازه حریف را باز کند بسیار عصبانی و مأیوس است و امیدوار است که بتواند این شرایط را در بازی برگشت تغییر دهد. 

دیدگاه‌ها