کد خبر : 1873549 | 12 اسفند 1401 ساعت 10:24 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

صحبت برخی در مورد مبارزه با همیلتون نامناسب است

جرج راسل در مورد مبارزه با قهرمان هفت دوره جهان و هم‌تیمی‌اش در تیم مرسدس در فصل جدید فرمول یک صحبت کرد.

صحبت برخی در مورد مبارزه با همیلتون نامناسب است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جورج راسل گفت: فکر می‌کنم صحبت در مورد برخی از آمارها درباره مبارزه با مردی مانند لوئیس همیلتون، نامناسب است. او بیش از 100 پیروزی دارد و سال گذشته دوره سختی در رانندگی با ماشین مرسدس داشتیم.

راننده جوان تیم مرسدس افزود: من در طول فصل گذشته توانستم پیشرفت کنم و به این روند ادامه دادم. از سویی لوئیس یک رقیب واقعی است و به مبارزه ادامه می‌دهد. لوئیس هرگز تسلیم نمی‌شود. بنابراین فکر می‌کنم او حتی از فصل گذشته قوی‌تر خواهد بود. من در مورد این چالش هیجان‌زده هستم، اما در نهایت همه ما تلاش می‌کنیم که جایگاه اول روی سکو را بگیریم، و نه فقط نقش شماره اول تیم.

جورج راسل در مورد نقشی که مایک شوماخر ذخیره جدید مرسدس در این تیم ایفا می‌کند، گفت: بدیهی است که این روزهای اول است و مایک در حال ادغام با تیم است. او واقعاً با اشتیاق فراوان آمده بود. او سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند کمک کند. هفته گذشته مایک خارج از پیست بود و فقط نحوه ظاهر ماشین‌ها را از بیرون تماشا و تجزیه و تحلیل و آن را به مهندسان منتقل کرد، به علاوه او کارهای لازم را روی شبیه‌ساز انجام داد. امیدوارم سال آینده او فرصتی برای بازگشت به فرمول یک داشته باشد، اما مطمئن هستم که اگر به کارش ادامه دهد، دوباره این فرصت را پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها