کد خبر : 1873555 | 12 اسفند 1401 ساعت 10:49 | 130.9K بازدید | 33 دیدگاه

بدون آسیب جانی، به خیر گذشت

خانه امیر عابدزاده در آتش سوخت!

منزل مسکونی گلر ایرانی پونفرادینا طعمه حریق و غیرقابل سکونت شد.

خانه امیر عابدزاده در آتش سوخت!

به گزارش "ورزش سه" یکی از سایت‌های اسپانیایی در خبری شوکه‌کننده، آتش سوزی منزل امیر عابدزاده را پوشش داده است!

"دیاریو د لئون" اسپانیا در مطلبی از جزئیات آتش‌سوزی در منزل امیر عابدزاده، لژیونر فوتبال کشورمان در اسپانیا و غیرقابل سکونت شدن منزلش خبر داد که در ادامه می‌خوانید؛

"امیر دیروز به دلیل آتش‌سوزی بی‌خانمان شد. تمام خانه نسوخت، اما سقف طعمه حریق شد. این موضوع توسط آتش‌نشانی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد که در آن از کار انجام شده در سان میگل د آرگانزا، ایستگاه بسیار نزدیک به کاکابلوس گزارش داد: "در ساعت 11:00 شب دیروز یکی از ساکنان سان میگل د آرگانزا به سرویس خدمات آتش‌نشانی پونفرادا درباره شروع آتش‌سوزی که از یک دودکش سرچشمه می‌گیرد و به نظر می‌رسد در حال گسترش به پشت بام است، هشدار داد. خدمه متشکل از چهار آتش نشان و دو خودروی پمپاژ، یک پرستار و یک ماشین سبک به محل حرکت کردند و متوجه آتش‌سوزی کاملاً توسعه یافته در طبقه پایین خانه شدند و علی‌رغم اینکه غیر قابل کنترل به نظر می‌رسید، تا نابود کردن آن به طور کامل، خوشبختانه آسیب جانی‌ای در پی نداشت.

تنها تا طبقه پایین تا حدی تحت تأثیر دود، آب و بقایای زغالی که از طبقه اول سقوط کرده بود، قرار گرفت. کار بررسی و خاموشی کامل تا ساعت 02:55 صبح زمان برد و کار آتش‌نشانان در ساعت 03:10 به پایان رسید.

ظاهرا امیر خودش با آتش نشان‌ها تماس گرفته بود و همسایه‌ها نیز پیش از حضور آتش‌نشان‌ها شروع به اطفای کار کردند تا آتش‌نشان‌ها رسیدند.

1807796
1807797

دیدگاه‌ها