کد خبر : 1873557 | 12 اسفند 1401 ساعت 10:46 | 35.5K بازدید | 47 دیدگاه

تاکتیک بی‌فایده رئال: این راه بردن بارسا نبود

رئال مادرید شب گذشته از روش‌های متفاوتی برای باز کردن دروازه بارسلونا استفاده کرد که هیچ کدام جواب ندادند.

تاکتیک بی‌فایده رئال: این راه بردن بارسا نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پنجشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میزبان بارسلونا بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان ژاوی موفق شدند در دقیقه 26 دروازه تیبو کورتوا را روی اشتباه مدافعان رئال مادرید باز کنند و به خوبی از تک گل ارزشمندی که به ثمر رسانده بودند دفاع کردند تا برد مهمی را در زمین حریف و در غیاب ستاره‎‌هایی چون روبرت لواندوفسکی و پدری به دست آورده باشند. 
رئال پس از دریافت این گل تمام تلاشش را به کار گرفت تا بتواند گل مساوی و حتی پیروزی را به ثمر برساند، اما موفق به انجام این کار نشد تا شکست دیگری را در ورزشگاه خانگی‌اش برابر بارسا تجربه کرده باشد. 

1807800

به نظر می‌رسید که تاکتیک اصلی رئال مادرید در بازی شب گذشته برای رساندن توپ به بازیکنان حاضر  در محوطه جریمه بارسا و باز کردن دروازه این تیم استفاده از سانتر از دو طرف است. 
وینگرهای این تیم در این بازی 40 بار توپ را روی محوطه جریمه بارسا سانتر کردند که در این بین تنها هشت سانتر موفق بود. این آمار ضعیف نشان می‌دهد که وینگرهای رئال دقت و تمرکز کافی را نداشتند و از سوی دیگر، مهاجمان این تیم هم توان کافی برای استفاده از این سانترها را به کار نبردند. 
در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی نتوانستند موقعیت خوبی روی دروازه بارسا ایجاد کنند و بازی را در خانه خودشان واگذار کردند تا شانس‌شان برای صعود به دیدار فینال کم شده باشد. 

دیدگاه‌ها