کد خبر : 1873558 | 12 اسفند 1401 ساعت 11:01 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار بدشانس نبود برابر رفسنجان دبل می‌کرد

روزی طلب: مقابل سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم

سپهر روزی طلب، هافبک هوادار می‌گوید تیم‌شان یاد گرفته مقابل تیم‌های بزرگ ایستادگی کند.

روزی طلب: مقابل سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سپهر روزی‌طلب، هافبک دفاعی با تجربه هوادار که در چهار سال اخیر در این تیم بوده و این روزها نیز در ترکیب ثابت این تیم قرار دارد در مورد دو بازی حساس‌شان با مس رفسنجان در جام حذفی و لیگ برتر گفت: دو تیم بازی خیلی خوبی انجام دادند و موقعیت‌های خوبی داشتند، اما بازی به وقت اضافه و پنالتی کشید و در نهایت تیم ما موفق شد در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان را ببرد. بازی‌ اولی که انجام دادیم از سوی دو تیم خوب بود.

او در مورد حواشی بازی لیگ‌شان با مس رفسنجان گفت: قبل از بازی دوم یک سری حواشی به وجود آمد و آقا ساکت که بزرگ‌تر تیم ما است از دل آقای ربیعی در کمال احترام در آورد ولی یک‌سری‌ها در کار بزرگ‌ترها دخالت کردند که صد‌درصد برای خود‌شیرینی بوده و اگر این خودشیرینی را انجام ندهند جایی در این تیم‌ها ندارند! در زمین هم به خودش گفتیم. به نظرم بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت داشتند ولی آن‌ها توانستند برنده شوند. اگر بدشانس نبودیم مقابل این تیم دبل می‌کردیم.

1807802

روزی طلب اضافه کرد: به عنوان بازیکن به مس رفسنجان تبریک می‌گویم؛ خیلی از بازیکنان و مربیانش دوستان و مربیان ما بوده‌اند و قابل احترام هستند.

او با اشاره به مصاحبه حامد لک ادامه داد: یک صحبتی‌ هم گلرشان گفته بود که نمی‌خواهیم کل‌کل کنیم؛ راست می‌گفت چون هوادار نمی‌تواند با آن‌ها کل کل کند. آن‌ها یک ساختار بزرگ با منابع مالی دارند و سقف قراردادهای‌شان ۱۰، ۱۵ میلیارد است. ولی ما بچه‌های‌مان غیرت دارند و جلوی تیم‌های بزرگ می‌ایستند. ما یک تیمی هستیم که دو سال است به لیگ برتر آمده‌ایم و اهداف باشگاه خودمان را پیش می‌بریم. ما تلاش می‌کنیم در جام حذفی تا فینال برویم و در جدول لیگ تک رقمی شویم.

او در مورد غیبتش مقابل سپاهان به دلیل چهار اخطاره شدن گفت: برای بازی با سپاهان درست است که من و مهدی عبدی نیستیم ولی تیم‌مان یکدست است و وجود شخص خاصی مهم نیست و فوتبال بازی می‌کند. بچه‌های ما مقابل سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کنند و نمی‌خواهیم به هر نحوی امتیاز بگیریم. یاد گرفتیم که فوتبال بازی کنیم و نتیجه دست خداست.

روزی طلب در پایان گفت: ما بازی با سپاهان را با تمام قوا انجام می‌دهیم و بعد از این برنامه‌ ویژه‌ای برای لیگ و حذفی داریم. امیدوارم باشگاه بتواند امکانات و پاداش خوبی فراهم کند و ما هم قول می‌دهیم در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها