کد خبر : 1873570 | 12 اسفند 1401 ساعت 13:02 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

مراسم پخش مستقیم بود مسئولان می‌آمدند

سیانکی به فوتبالیست‌های نوجوان: تهران یک سراب است!

محمد سیانکی می‌گوید بهتر بود مسئولین هیئت فوتبال استان تهران برای همدردی با خانواده نوبخت به مراسم او می‌آمدند.

سیانکی به فوتبالیست‌های نوجوان: تهران یک سراب است!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی تلخ در تیم رده نوجوانان احسان ری رخ داد که فضای فوتبال را تحت تأثیر قرار داد. علی نوبخت، بازیکن این تیم در اثر برخورد با مهاجم حریف ضربه مغزی شد و دار فانی را وداع گفت. محمد سیانکی، سرمربی تیم احسان ری گفت: کسانی را به عنوان دوست، همکار و شاگرد انتخاب می‌کنم که از آن‌ها چیزی یاد بگیرم و علی نوبخت هم از این بازیکنان بود. او هفده سالش بود ولی می‌توانید از تک تک هم‌تیمی‌هایش بپرسید و اگر کسی یک بی‌ادبی از علی دیده من حرفی برای گفتن ندارم.

او ادامه داد: او اهل آمل بود و با هزار آرزو به کلانشهر بی‌در و پیکر تهران آمد که یک سراب فریبنده شده است. خوشحالم که باشگاه احسان ری امکانات اولیه را برای بچه‌ها فراهم می‌کند. جاهایی دیدم بچه‌هایی که از شهرستان آمدند در پارک خوابیدند که فردا تست یک تیم را بدهند.

سیانکی در پایان راجع به عدم حضور مسئولین هیئت فوتبال استان و برگزاری بازی این هفته تیمش گفت: پنجشنبه هفته گذشته روی همین دروازه این عارضه مغزی برایش پیش آمد و سطح هشیاری‌اش پایین آمد و بعد از ۴۸ ساعت هشیاری بالا نیامد و روز سوم ریه‌هایش آسیب دید و روز چهارم دکترها به من گفتند امیدی نیست؛ خانواده و بازیکنان نمی‌دانستند. من از هیئت فوتبال خواهش کردم بازی‌های این هفته تعویق بیفتد و ما در هفته گذشته تمرینی نداشتیم و بچه‌ها عصبی بودند و حتی چندبار دعوا شد. در این فشار بازی برگزار شد. شاید اگر مراسم پخش مستقیم بود مسئولین هیئت فوتبال حضور پیدا می‌کردند.

دیدگاه‌ها