کد خبر : 1873584 | 12 اسفند 1401 ساعت 14:08 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

امید قهوه مالک جدید باشگاه گیلانی؛

تغییرات مدیریتی چوکا تمامی ندارد (عکس)

در پی اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا، مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد.

تغییرات مدیریتی چوکا تمامی ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مدت زمان زیادی از انتشار خبر مربوط به تغییر مالکیت تیم فوتبال چوکای تالش نمی‌گذرد که بار دیگر این باشگاه دچار تغییر و تحولات شد.
اسماعیل سرهنگیان که در شرایط بحرانی تیم چوکا وارد مذاکره با مسئولین ورزش استان گیلان شده بود، توانست طی قراردادی مالکیت مشروط چوکا را بر عهده بگیرد و در ادامه امید قهوه هم به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد.

توافق میان سرهنگیان و قهوه خیلی زود شکرآب شد و در واقع طی این مدت این قهوه بوده که هزینه‌های باشگاه را تأمین می‌کرده است. 
با افزایش اختلافات طبق توافق انجام شده میان قهوه و سرهنگیان که بر اساس توافقات مالی بوده، پس از اینکه سرهنگیان پروژه چوکای تالش را نیمه کاره رها می‌کند، مالکیت باشگاه به امید قهوه انتقال داده می‌شود. در همین راستا هیئت فوتبال تالش نیز قرار داد قبلی خود با سرهنگیان را فسخ و قراردادی جدید با مفاد جدید با قهوه جهت انتقال مالکیت منعقد کرد.

چوکا یکی از تیم‌های در معرض سقوط لیگ دسته اول به شمار می‌رود که با وجود کسب پیروزی‌های ارزشمند طی هفته‌های اخیر همچنان در کنار خلیج فارس ماهشهر به عنوان تیم یکی مانده به آخر جدول رده‌بندی 16 امتیازی است و برای ماندن کار سختی دارد که باید دید مالک جدید این باشگاه در ادامه برای تحقق این هدف چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها