کد خبر : 1873600 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:22 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

بعضی از صحنه‌ها را وی‌ای‌آر هم تشخیص نمی‌دهد

شیری: گل‌های هم‌تیمی‌هایم مهم‌تر از گل‌های من است

کاپیتان نساجی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی دیدار با استقلال توضیحاتی ارائه می‌دهد.

شیری: گل‌های هم‌تیمی‌هایم مهم‌تر از گل‌های من است

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در خانه موفق شد استقلال را بعد از پنج برد پیاپی با نتیجه یک بر یک متوقف کند.

حامد شیری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: استقلال تیمی است که دارد برای قهرمانی می‌جنگد، آن‌ها برای کسب پیروزی به میدان آمدند، ما هم با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته بودیم، سعی کردیم بازی خوبی انجام دهیم. استقلال مهره‌های با کیفیتی در اختیار دارد و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی خلق کردند. در نیمه دوم نیز در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم و گل اول را دریافت کردیم، اما در ادامه توانستیم جریان بازی را کمی در اختیار بگیریم و به گل برسیم. به نظرم نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدوارم در ادامه فصل روند تیم بهتر شود.

او در مورد صحنه برخورد قایدی با بازیکن نساجی که مشکوک به پنالتی بود ادامه داد: این اتفاقات زمانی به پایان می‌رسد که وی‌ای‌ار به فوتبال ایران بیاید. اشتباهات داوری حتی با وجود وی‌ای‌ار هم در فوتبال جهان رخ می‌دهد. نمی‌دانم آن برخورد پنالتی بود یا نه. امیدوارم فصل آینده وی‌ای‌ار به ایران بیاید و این رفتار‌های غیرحرفه‌ای پایان یابد.

کاپیتان  باتجربه نساجی در رابطه با حضور هواداران این تیم در ورزشگاه شهید وطنی، عنوان کرد: قائمشهر یک شهر فوتبالی است، مرد و زن، پیر و جوان عاشق فوتبال و نساجی هستند. شرایط برای حضور حداکثری هواداران مهیا شده بود. امیدوارم بازی‌های‌ بعدی شرایط این‌گونه باشد. هواداران در این بازی هم از ما حمایت کردند، ما نیز می‌خواستیم یک نتیجه خیلی خوب به‌دست بیاوریم. امیدوارم در ادامه فصل برای دلگرمی آن‌ها بجنگیم.

شیری در پاسخ به این سوال که آیا نساجی می‌تواند مانند سال گذشته قهرمان جام حذفی شود یا خیر، گفت: هر تیمی به موفقیت و قهرمانی فکر می‌کند. دوره گذشته کسی تصور نمی‌کرد ما قهرمان شویم. امسال هم برای تکرار قهرمانی تلاش می‌کنیم. به احتمال زیاد در مرحله بعد میزبان خواهیم بود. امیدوارم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. در این جام باید مرحله به مرحله پیش برویم چون بازی‌ها تک حذفی است و هر تیمی می‌تواند شانس حضور به مرحله بعد را داشته باشد.

مدافع نساجی که همچنان برترین گلزن تیمش است، در خصوص اینکه این موضوع به قدرت گلزنی او ارتباط دارد یا ضعف مهاجمان، افزود: ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت نساجی تلاش می‌کنیم، پنج گل از شش گلی که زدم از روی نقطه پنالتی بود. به هر حال بازیکنانی که در جریان بازی گل می‌زنند و یا پنالتی می‌گیرند، کار مهم‌تری انجام می‌دهند. من هم اگر موقعیت داشته باشم از ضربات ایستگاهی و پنالتی استفاده می‌کنم.

شیری در مورد بازی با نفت مسجدسلیمان یادآور شد: بازی سختی در پیش داریم. نفت مسجدسلیمان برای فرار از سقوط می‌جنگد و تمام تلاشش‌ را می‌کند از این شرایط بیرون بیاید. در سوی دیگر، ما هم تلاش می‌کنیم که به جایگاه بهتری برسیم.

دیدگاه‌ها