کد خبر : 1873601 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:24 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

هر تیمی را اذیت می‌کنیم حتی سپاهان

عبدی: کاپیتان ما یک آدم باشخصیت و بزرگ است

مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید تیمشان می‌تواند همانند پرسپولیس، سپاهان را نیز اذیت کند.

عبدی: کاپیتان ما یک آدم باشخصیت و بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی، مدافع با تجربه هوادار که چهار سال است در این تیم حضور دارد در مورد دو بازی تیم‌شان با مس رفسنجان گفت: در مورد دوتا بازی با مس که یکی در جام حذفی و خیلی برای ما مهم بود، هردو تیم محتاط بازی کردیم چون هر تیمی که گل می‌خورد شرایط برایش خیلی سخت می‌شد. خدا را شکر در بازی اول ما توانستیم بازی را خوب اداره کنیم و باهوش باشیم، هر چند میتوانستیم در وقت‌های اضافه گل بزنیم و برنده بازی باشیم ولی توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

او در مورد بازی لیگشان با مس بیان کرد: در مورد بازی لیگ به نظرم در نیمه اول یکی از بهترین بازی‌های امسال تیم ما بود؛ از هر لحاظ بهتر از تیم حریف بودیم ولی خلاف جریان بازی دقیقه ۴۰ گل خوردیم و شرایط برایمان سخت شد. سبکی که تیم حریف داشت بازی می‌کرد و از بازی مستقیم استفاده می‌کرد در نیمه دوم هم ادامه داد و بیشتر روی ضد حملات تمرکز داشتند. به نظرم تا اخر بازی خوب توانستند بازی را مدیریت کنند و پیروز میدان باشند.

عبدی در مورد حواشی این بازی گفت: به نظر من بازی حواشی خاصی نداشت. در مورد خوشحالی بازیکن حریف نمیتوانم چیزی بگویم چون هر بازیکنی خوشحالی خاص خودش را دارد. شاید آن لحظه این سبک به ذهنش رسیده باشد. در مورد حامد لک و آقا ساکت صحبت‌هایی رد و بدل شده که فکر نکنم برای هردو طرف برداشت بدی داشته باشد.

1807855

او در مورد اینکه علی‌رغم سابقه بیشتر در هوادار بازوبند این تیم را به پورقاز و مسعود شجاعی می‌بندند گفت: آقای مسعود شجاعی نیم فصل به تیم اضافه شد و الان کاپیتان تیم هستند. واقعا همه خوشحال هستیم چنین فرد با شخصیت و بزرگی در کنار خودمان داریم. در نیم فصل اول بنا به نظر سرمربی تیم لازم دانستند که آقا عزت کاپیتان تیم باشند و من هم احترام گذاشتم و فکر می‌کنم رابطه و برخورد خیلی خوبی باهم داریم و مهم نتیجه گرفتن تیم است.

مدافع هوادار در مورد محرومیتش گفت: متاسفانه در بازی با مس چهار کارته شدم و نمی‌توانم با تیم به اصفهان برم ولی خداروشکر تیم ما ثابت کرده که در هر شرایطی می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و مطمئن هستم در بازی با سپاهان بهترین بازی را انجام میدهند و دست پر به تهران برمی‌گردند. تیم ما همیشه جلو تیم‌های بالای جدول بازی‌های خوب و جان‌داری انجام میدهد و دو هفته پیش جلوی پرسپولیس نشان دادیم که می‌توانیم هر تیمی را اذیت کنیم و نتیجه دلخواه را بگیریم.

او در پایان گفت: هر بازی شرایط و سبک خودش را می‌طلبد و ما در این چند هفته به غیر از بازی مس که حقمان باخت نبود روند خوب و قابل قبولی داشتیم و بازی به بازی با برنامه جلو می‌رویم و به بازی‌های گذشته فکر نمی‌کنیم. قطعا بازی با سپاهان سخت است ولی با تلاش و همتی که از بچه ها سراغ دارم می‌توانیم جلوی سپاهان عملکردی بهتر از بازی با پرسپولیس داشته باشیم.

دیدگاه‌ها