کد خبر : 1873605 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:41 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش می‌کنیم تا این هفته برنده باشیم

مومنی: باید این نوار تلخ برای ملوان پاره شود

مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید در نیمه دوم بازی با فولاد فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.

مومنی: باید این نوار تلخ برای ملوان پاره شود

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها که این هفته در اهواز مهمان فولاد خوزستان بودند، در نهایت با گل وحید حیدریه بازنده از زمین مسابقه خارج شدند ‌و حالا با ۲۲ امتیار در رده دوازدهم جدول قرار دارند،

به همین دلیل گفت‌و‌گویی را با مهدی مومنی، مهاجم ملوان انجام دادیم و او در این خصوص گفت: فولاد تیم خوبی است. آن‌ها تغییراتی داشتند و آقای منصوریان آمدند. درست است که الان جایگاهشان خیلی خوب نیست، اما از نظر بازیکن و ساختار جز ۵ تیم برتر ایران هستند. ما هم روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کردیم، اما نیمه اول توپ و میدان در اختیار فولاد بود. ما هم بیرون از خانه بودیم و فضاها را بستیم و در نیمه اول آنچنان موقعیت ندادیم. در ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم فشار آوردند و با تعویض‌هایی که انجام دادند بازی برگشت و در دقیقه ۹۳ گل خوردیم. بچه‌ها خیلی تلاش کردند دروازه را بسته نگه داریم، اما نشد.

وی در ادامه گفت: سومین باخت متوالی ما رقم خورد. باید نوار این باخت‌ها را قطع کنیم و با نکاتی که کادر فنی گوشزد می کند پیروزی‌ها را شروع کنیم.

این بازیکن در مورد دیدار با آلومینیوم اراک نظرش را این‌گونه عنوان کرد: بازی سختی با آلومینیوم داریم ولی ملوان داخل خانه یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد. تمام تلاشمان را می‌کنیم هر طور شده سه امتیاز را مال خود کنیم.

وی در مورد عدم گلزنی‌اش در چند هفته اخیر گفت: دو سه هفته بازی‌های سختی با استقلال، گل‌گهر و … داشتیم، این تیم‌ها بازیکنان با کیفیتی دارند و شرایط گلزنی مهیا نشده. تلاش می‌کنیم به روند گلزنی برگردیم.

مومنی در پایان گفت: از هوادرانمان می‌خواهیم ورزشگاه را پر کنند تا یک بازی با کیفیت و هجومی مقابل آلومینیوم به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها