کد خبر : 1873606 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:45 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست 3 کشتی‌گیر در دور مقدماتی

جام دانکلوف/ ادامه ناکامی‌های قهرمان جوانان جهان

در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.

جام دانکلوف/ ادامه ناکامی‌های قهرمان جوانان جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از بازگشت تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان از دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف و کشتی فرنگی نیکولای پتروف از روز گذشته (11 اسفند) در صوفیه بلغارستان آغاز شده که بعد از فینالیست شدن سه نماینده آزاد و فرنگی ایران در روز اول و راهیابی امیرمحمد یزدانی به رده‌بندی، امروز هم نمایندگان ایران به مصاف حریفان رفتند و این نتایج تا اینجای کار حاصل شده است:

کشتی آزاد

وزن 57 کیلوگرم: مهدی رحیمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایوایلو تیسوف از بلغارستان را شکست داد و بعد از آن در چهارم نهایی مقابل بشیر علیلی از مقدونیه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

وزن 65 کیلوگرم: امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کوتارو کیوکا از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به دست آورد.

وزن 74 کیلوگرم: عرفان الهی قهرمان سال 2021 جوانان جهان که بعد از کسب این مدال و عضویت در تیم ملی بزرگسالان در جهانی اسلو، روند نزولی را طی کرده، در دور اول مقابل اوتاری باگوری از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و او هم باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد تا به گروه شانس مجدد راه پیدا کند.

کشتی فرنگی:

وزن 87 کیلوگرم: سعید کریمی‌زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سیمونوویچ از لهستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نازاریان از ارمنستان و استرکنبورگ از هلند می‌رود.

وزن 97 کیلوگرم: وحید دادخواه در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آنستیس زاریفس از یونان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با برنده دیدار میان اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان و بیت اله کایسداگ از ترکیه کشتی می‌گیرد.

در وزن 130 کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 شیون اوباتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حسین علیشاهی از سوئیس می‌رود.

دیدگاه‌ها