کد خبر : 1873617 | 12 اسفند 1401 ساعت 16:18 | 12.8K بازدید | 32 دیدگاه

در مورد اشرف حرف نمی‌زنم

گالتیه تایید کرد: نیمار به بایرن نمی‌رسد

کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.

گالتیه تایید کرد: نیمار به بایرن نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی پس از پیروزی 0-3 در زمین مارسی، خود را برای بازی برابر نانت در پارک دو پرنس مهیا می‌کند. پاریسی‌ها مقطعی افت کرده بودند و با سه شکست متوالی شرایطشان بحرانی شد ولی حالا تیم تحت هدایت کریستوف گالتیه، شرایط بهتری دارد. پاریسی‌ها پس از بازی با نانت باید 17 اسفند در مونیخ به مصاف بایرن بروند و شکست 0-1 بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را جبران کنند.

1805678

گالتیه در نشست خبری امروز خود تایید کرد که نیمار بازی با بایرن را از دست خواهد داد. ستاره برزیلی برابر لیل مصدوم شده بود: «نیمار برای بازی فردا و نیز بازی برگشت برابر بایرن در دسترس نیست و این بازی را هم از دست خواهد داد. در دو بازی بعدی ما نیمار را نداریم و با دو مهاجم بازی خواهیم کرد. یک هافبک نیز به ترکیب اضافه می‌شود. قطعا غیبت نیمار خبر خوبی نیست و به ضرر تیم است.»

گالتیه در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی گفت: «در دو روز گذشته او انفرادی تمرین کرده است. مصدومیتی از جام جهانی با او باقی مانده که باید برطرف شود. انتظار دارم برای بازی با بایرن در دسترس باشد. در مورد مسائل غیرورزشی نیز اینجا حرف نمی‌زنم.»

1803477

گالتیه به سرخیو راموس که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود نیز اشاره کرد: «او یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال است و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. عملکرد خوب راموس من را شگفت‌زده نکرده و انتظارش را داشتم. او یک حرفه‌ای به تمام معنا و یک الگو در رختکن تیم است. راموس در همان سطحی بازی می‌کند که از او انتظار می‌رود.»

بازی برابر نانت: «از نظر من مهم است که بهترین ترکیب ممکن را مقابل نانت قرار دهم تا سومین پیروزی متوالی را در لیگ کسب کنم. مهم‌ترین بازی، بازی بعدی است و فعلا به بایرن فکر نمی‌کنم. تیم ما به دلیل محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها کمی تضعیف شده و امیدوارم بازیکنان فردا فقط به نانت فکر کنند و نه به بایرن مونیخ.»

دیدگاه‌ها