کد خبر : 1873676 | 12 اسفند 1401 ساعت 23:34 | 40.6K بازدید | 48 دیدگاه

پرتاب به سبد از درون دروازه؛

لبرون جیمز را فراموش کنید، بیرانوند اینجاست (ویدیو)

علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با ضربه استثنایی توپ را در سبد بسکتبال جای داد.

لبرون جیمز را فراموش کنید، بیرانوند اینجاست (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با بخشهای مفرح و جالبی همراه بود که یکی از آنها پاسکاری بازیکنان با سر و در نهایت قرار دادن توپ در سبد بسکتبالی بود که در حاشیه زمین شهید کاظمی قرار داشت.

در این بین بازیکنان پرسپولیس نیز این بخش و همچنین قسمت پرتاب با دست به داخل زمین سبد روی زمین را پشت سر گذاشتند اما در اواخر تمرین دروازه‌بان پرسپولیس اقدامی عجیب را انجام داد.

بیرانوند از داخل محوطه جریمه خودی و در حالی که بیشترین فاصله ممکن را با سبد داشت، با دراپ شانس خود برای یک پرتاب معجزه‌وار را امتحان کرد و به موفقیت هم رسید.
 

ویدئو: 274073

در کمال حیرت و تعجب و در حالی که سایر بازیکنان چندان حواسشان به این ضربه نبود، توپ زمین آسمان را پیمود و به شکلی حیرت آور وارد سبد شد تا یکی از عجیب‌ترین پرتاب‌های بسکتبالی با پا رقم بخورد.

به عبارتی بیرانوند حدود شصت متر دورتر از حلقه، توانست توپ را وارد این سبد ۲۴ سانتی متری کند و یک رکورد عجیب را از خود به جای بگذارد.

بعد از این ضربه استثنایی بیرانوند مثل زننده یک گل مهم خوشحالی کرد و در حالی که روی زمین افتاده بود، دیگر بازیکنان نیز با تعجب به او تبریک گفتند و البته برخی هم به دنبال ویدیوی این صحنه بودند تا ادعای بیرانوند برایشان ثابت شود.

دیدگاه‌ها