کد خبر : 1873685 | 13 اسفند 1401 ساعت 00:20 | 26.6K بازدید | 61 دیدگاه

سیمئونه: وینیسیوس باید در ال‌کلاسیکو اخراج می‌شد

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، مدعی شد که وینیسیوس جونیور باید به دلیل درگیری با فرانکی دی یونگ در ال‌کلاسیکو اخراج می شد.

سیمئونه: وینیسیوس باید در ال‌کلاسیکو اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب ترین صحنه‌های دیدار اخیر رئال مادرید و بارسلونا را در نیمه اول شاهد بودیم؛ جایی که وینیسیوس جونیور و فرانکی دی‌یانگ بر سر تصاحب توپ متوسل به فنون کشتی شدند. ستاره برزیلی رئال در صحنه یاد شده بعد از اینکه دید بازیکن حریف کمرش را گرفته، با دو دست گردن او را گرفت و به خاطر این کار از داور کارت زرد دریافت کرد.

دیه‌گو سیمئونه که تیمش هفته گذشته با رئال به تساوی 1-1 دست یافت و حسابی از داوری گلایه داشت، در کنفرانس مطبوعاتی بازی فردا مقابل سویا بار دیگر به مهربانی داوران با رئالی ها اشاره کرد. سوژه او این بار صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو بود و اعتقاد داشت که به خاطر آن باید وینی اخراج می‌شد.

1808016

سیمئونه با ابراز شگفتی از اخراج نشدن ستاره رئال در ال‌کلاسیکو گفت: "آن صحنه را همه شما مثل من دیده اید و از خود پرسیده اید که چرا وینیسیوس اخراج نشد."

او افزود: " تصاویر واضح بود و سخت است که به آن چه دیدیم چیز دیگری اضافه کنیم. مثل همیشه این به تفسیر داورها بستگی دارد. به این که چطور شرایط و موقعیت را به بهترین شکل ممکن درک می‌کنند. بنابراین همه چیز برابر است."

دیدار روز پنج شنبه رئال مادرید در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با برتری 1-0 شاگردان ژاوی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. این دیدار بسیار پربرخورد و پرتنش بود و خطاهای خشن بسیاری در آن شاهد بودیم. با این وجود مونترو ترجیح داد از کارت قرمز خود در طول 90 دقیقه استفاده نکرده و به 7 کارت زرد بسنده کند.

1808017

دیدگاه‌ها