کد خبر : 1873688 | 13 اسفند 1401 ساعت 00:41 | 48.6K بازدید | 13 دیدگاه

بایچتیچ:

راحت بود به جای یونایتد، لیورپول را انتخاب کنم

استفان بایچتیچ می‌گوید انتخاب لیورپول از بین باشگاههایی که در سال 2020 به او پیشنهاد داده بودند تصمیمی آسان بود.

راحت بود به جای یونایتد، لیورپول را انتخاب کنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل استثنایی که استفان بایچتیچ را به یک ستاره نوظهور در تیم آنفیلد تبدیل کرد، این بازیکن در اظهارنظری جدید اعلام کرد زمانی که قصد ترک سلتاویگو را داشت حتی یک لحظه هم برای انتخاب لیورپول تردید نداشته است.

بایچتیچ در رابطه با دیدار حساس روز یکشنبه لیورپول – یونایتد گفت: "این ال‌کلاسیکوی انگلیس است، این طور نیست؟ رویارویی لیورپول و یونایتد بی گمان یک بازی بسیار بزرگ به حساب می‌آید."

1808026

او که همزمان با لیورپول از چند تیم دیگر از جمله یونایتد نیز پیشنهاد داشت در این مورد تاکید کرد: "من اکنون در لیورپول هستم و فقط روی موفقیت در این تیم تمرکز کرده ام. نمی‌خواهم صحبتی در مورد سایر باشگاهها انجام دهم. اما بله وقتی پیشنهاد لیورپول رسید، به پیشنهاد دیگری فکر نکردم."

این بازیکن اسپانیایی دسامبر سال 2020 به لیورپول پیوست اما اولین بازی خود را برای این تیم در فصل جاری انجام داد؛ جایی که شاگردان یورگن کلوپ با 9 گل بورنموث را شکست دادند. از آن بازی به بعد بود که بایچتیچ توانست اعتماد سرمربی لیورپول را جلب کرده و به مهره ای مهم در میانه میدان تبدیل شود.

او در خصوص شرایط فعلی خود در لیورپول و پیشرفت قابل توجهش گفت: "من فقط سعی می کنم به تیم کمک کنم و در عین حال به دنبال یادگیری بیشتر هستم. باید سخت تلاش کنم. می‌خواهم اینجا بمانم و پیشرفت کنم. از شرایط فعلی راضی هستم چون فکر نمی‌کردم همه چیز تا این اندازه سریع رقم بخورد. اما موفقیت در دسترس من است و قطعا به اهدافی که دارم خواهم رسید."

1808028

دیدگاه‌ها