کد خبر : 1873720 | 13 اسفند 1401 ساعت 09:52 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

مربی 29 ساله در تیم سابق منصوریان ترکاند

معمار ساخت یکی از جذاب‌ترین تیم‌های حاضر آلمانی، یک سرمربی ۲۹ ساله است. تیمی که برای ایرانی‌ها نیز نام آشناست.

مربی 29 ساله در تیم سابق منصوریان ترکاند

به گزارش “ورزش سه” سنت پائولی این روزها یکی از جذاب‌ترین تیم‌های فوتبال آلمان است. ۶ برد پیاپی و صعودی ۸ پله‌ای از انتها به میانه جدول که آن‌ها در آستانه صعود به بوندس‌لیگا قرار داده است.

اما معمار ساخت این تیم جذاب، یک مربی ۲۹ ساله است. فابین هورزلر، سرمربی فعلی سنت پائولی که خود تا ۴ سال قبل بازیکن در لیگ‌های آماتور آلمان بوده است، حالا با در دست گرفتن هدایت این تیم قدیمی، آن‌ها را به شرایط آرمانی رسانده است.

سنت پائولی که حال و اوضاع خوبی در لیگ دسته اول آلمان نداشت، با کسب ۱۸ امتیاز پیاپی هم اکنون با ۳۵ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و در فاصله هشت امتیازی رده سوم جدول که برای صعود به بوندس‌لیگاست، جای گرفته است.

این تیم آلمانی شب گذشته با نتیجه ۲-۱ پادربورن را از پیش رو برداشت و هفته آینده مقابل گراتر فورس قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد کار سختی برای رسیدن به پیروزی هفتم پیاپی نداشته باشد.

سنت پائولی به واسطه حضور علیرضا منصوریان در این تیم برای فوتبال دوستان ایرانی بسیار آشناست. البته این تیم چندین سال است که از سطح اول فوتبال آلمان دور شده و هدفش را حضور دوباره در بوندس‌لیگا قرار داده، کاری سخت که به طور قطع با ادامه این روند مثبت انجام می‌پذیرد.

1808074

دیدگاه‌ها