کد خبر : 1873745 | 13 اسفند 1401 ساعت 11:28 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

در 9 هفته باقیمانده جایگاه‌مان را بهبود می‌بخشیم

شبانی: زیبا بازی می‌کنیم، اما بدشانسیم

مدافع پیکان معتقد است تیمش در بازی‌های گذشته دچار بدشانسی شده و در 9 هفته آینده باید برای کسب موفقیت تلاش کنند.

شبانی: زیبا بازی می‌کنیم، اما بدشانسیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی‌ها بعد از شکست مقابل گل‌گهر سیرجان حالا در هفته بیست و دوم باید از ذوب‌آهن پذیرایی کنند. این مسابقه با توجه به جایگاه پیکان و ذوب‌آهن در جدول برای هردو تیم حساسیت‌های خاصی دارد.

امیر شبانی مدافع پیکان در خصوص شرایط تیمش قبل از مسابقه با ذوب‌آهن به خبرنگار ما گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. بعد از بازی با گل‌گهر زیر نظر کادرفنی ریکاوری مناسبی انجام دادیم و با تدابیری که کادرفنی اندیشیده آماده مسابقه با ذوب‌آهن هستیم. امیدوارم که شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم و بتوانیم عملکرد خوبی ارائه بدهیم.

او که سابقه حضور در ذوب‌آهن را دارد، درباره تقابل با تیم سابق خود بیان کرد:‌این مسائل در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است. من پارسال بازیکن ذوب‌آهن بودم و امسال برای پیکان توپ می‌زنم. هر جایی باشم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را ارائه بدهم و برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

1808108

مدافع پیکان درباره اینکه تیمش جایگاه چندان خوبی در جدول رده‌بندی ندارد، گفت: اگر بازی‌های پیکان را تماشا کرده باشید، می‌دانید که ما فوتبال زیبا و روانی را به نمایش می‌گذاریم. گلی که مقابل گل‌گهر به ثمر رساندیم را همه دیدند. در آن گل همه بازیکنان غیر از دروازه‌بان سهیم بودند و یکی از زیباترین گل‌های فوتبال ایران بود. شکل فوتبال تیم ما اینگونه است اما در برخی مسابقات دچار بدشانسی‌هایی شدیم. با این حال فرصت برای جبران وجود دارد و امیدوارم که بتوانیم در 9 بازی آینده بهترین عملکرد را ارائه بدهیم و با جمع‌آوری امتیازات جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.

شبانی در پایان درباره جوانگرایی صورت گرفته در پیکان افزود: ما جوان‌ترین تیم ایران و حتی آسیا هستیم. باید از کادرفنی پیکان و در راس آن آقای حسینی تشکر کنیم و قدر زحمات او را بدانیم. آقامجتبی همواره به بازیکنان جوان اهمیت زیادی می‌دهد. او در پیکان هم تیمی را ساخته که حالا همه توانایی های فنی نفرات را می‌دانند. نفرات جوان پیکان آینده روشنی دارند و قطعا در آینده از آنها بیشتر هم خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها