کد خبر : 1873769 | 13 اسفند 1401 ساعت 12:45 | 995 بازدید | 0 دیدگاه

تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات هاکی و وزنه‌برداری

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.

تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات هاکی و وزنه‌برداری

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات هاکی در ۱۴ اسفند برگزار می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: استعلام نهایی هر ۳ کاندیدا ( بهرام قدیمی، حسن اباذری و حمیدرضا بخارایی) از سوی نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص برگزاری انتخابات وزنه برداری نیز گفت: تا امروز به جز هاکی، استعلام نهایی کاندیداهای وزنه برداری نیز اعلام شده و مجمع انتخابات این فدراسیون نیز طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد، استعلام نهایی کاندیداهای سایر فدراسیون‌ها هنوز اعلام نشده و منتظر هستیم تا زودتر از سوی نهادهای نظارتی اعلام شود تا  مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیون‌ها را نیز فراهم کنیم.

فرهادیان در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجامع فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند، به قولی که داده بود تا به امروز عمل کرده و مشکلی در برگزاری مجامع انتخابات سایر فدراسیون‌ها در صورت اعلام استعلام نهایی نامزدها از سوی وزارت ورزش وجود ندارد.

دیدگاه‌ها