کد خبر : 1883778 | 13 اسفند 1401 ساعت 14:14 | 37.7K بازدید | 37 دیدگاه

ادعا کردن کار ساده‌ای است

طعنه سیمئونه به سبک بازی بارسا در ال‌کلاسیکو

بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.

طعنه سیمئونه به سبک بازی بارسا در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برابر رئال مادرید تنها 35 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و مدت‌ها بود چنین آماری را از آبی و اناری‌ها ندیده بودیم. ژاوی ترجیح داد بارسا را با سبکی دفاعی روانه میدان کند و چشم به ضدحملات داشت. در نهایت گل به خودی ادر میلیتائو حکم برتری بارسا را امضا کرد. ژاوی همواره به این سبک بازی که شبیه سبک بازی اتلتیکو مادرید است، انتقاد می‌کرد و بارها گفته بود که دوست ندارد تیمش مثل اتلتیکو بازی کند ولی در عمل چیز دیگری را شاهد بودیم.

1807760

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، که در نشست خبری بازی با سویا شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد شیوه بازی دفاعی بارسا در ال‌کلاسیکو گفت: «فوتبال ورزشی است که در آن ممکن است شیوه بازی شما در طول 90 دقیقه بسته به شرایط بازی تغییر کند. ژاوی به این درک رسید که بهترین روش برای پیروزی مقابل رئال، ارائه یک بازی دفاعی است و این کار را به بهترین شکلش نیز انجام داد. می توان در مورد سبک بازی موردعلاقه حرف زد و ادعا کرد ولی مهم، عمل کردن است. رئال برابر بارسا موقعیت خاصی نداشت و این برد را به ژاوی تبریک به گویم.»

دیدگاه‌ها