کد خبر : 1883780 | 13 اسفند 1401 ساعت 14:25 | 39K بازدید | 8 دیدگاه

اومتیتی به جای اشکرینیار

اینتر مدافع مازاد بارسلونا را می‌خواهد!

اینتر قصد دارد ساموئل اومتیتی را در تابستان آتی جانشین میلان اشکرینیار کند. مدافع اسلواک فصل بعد برای پی اس جی بازی خواهد کرد.

اینتر مدافع مازاد بارسلونا را می‌خواهد!

به گزراش "ورزش سه"، در انتقالات زمستانی 2023 شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد انتقال میلان اشکرینیار به پی اس جی منتشر شد ولی در نهایت این مدافع اسلواک ترجیح داد تا پایان فصل در اینتر بماند. چندی پیش اما اسکای اسپورتس ادعا کرد که اشکرینیار با پی اس جی قرارداد بسته و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی این باشگاه خواهد شد. خود بازیکن نیز این ادعا را تایید کرد.

1753412

جالب اینکه اینتر برای جانشینی اشکرینیار روی ساموئول اومتیتی نظر مثبت دارد. طبق گزارش آاس، اومتیتی که قرضی از بارسا برای لچه بازی می‌کند، این شانس را دارد تا در فصل بعد بار دیگر برای یک تیم بزرگ اروپایی بازی کند. مدافع فرانسوی که در فهرست مازاد بارسا قرار داشت ولی هیچ تیمی حاضر به خرید او نشد، در نهایت قرضی به لچه پیوست و پس از گذشت هفت هفته از سری آ توانست اولین بازی خود برای این باشگاه را انجام دهد. اومتیتی که در سال های اخیر همواره درگیر مصدومیت‌های متوالی بوده، حالا به فرم خوب خودش نزدیک شده و 12 بازی با پیراهن لچه انجام داده و در هشت بازی اخیر نیز از ابتدا به میدان رفته است.

1732715

آاس همچنین نوشته است که لچه نیز قصد دارد در تابستان، قرارداد اومتیتی را دائمی کند و به این ترتیب، رقیب اینتر در راه جذب این مدافع فرانسوی خواهد بود. 

دیدگاه‌ها