کد خبر : 1893793 | 13 اسفند 1401 ساعت 15:43 | 24.3K بازدید | 31 دیدگاه

با تکرار نمایش بازی رفت

آنچلوتی: بازهم می‌گویم که در نوکمپ صعود می‌کنیم

کارلو آنچلوتی ادعای قبلی خود را تکرار کرد و گفت که در صورت تکرار نمایش بازی رفت، می‌توانند در نوکمپ به فینال کوپا دل ری صعود کنند.

آنچلوتی: بازهم می‌گویم که در نوکمپ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از بارسا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری، خود را مهیای بازی سخت و دشوار برابر بتیس در بنیتو ویامارین می‌کند. رئال شاید روحیه بالایی نداشته باشد ولی محکوم به پیروزی در این دیدار است.

1807762

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی در مورد نهمین هفته متوالی که رئال دو بازی در هفته برگزار می‌کند، گفت: «این تقویمی است که باید قبول کنیم ولی تیم را آماده و سرحال می‌بینم. در فرم خوبی قرار داریم و بازیکنان پس از ال‌کلاسیکو از لحاظ بدنی و ذهنی ریکاوری کرده‌اند. بازی فردا واقعا دشوار است و بتیس همیشه در زمین خودش کار را برای ما سخت می‌کند. تیم بزرگی هستند و بازی جذابی خواهد شد. فردا همه توانمان را می‌گذاریم و حق هیچ اشتباهی نداریم.»

تمدید قرارداد لوکا مودریچ: «لوکا کاری که دوست دارد را انجام خواهد داد. او با باشگاه در حال مذاکره است و هر تصمیمی که بگیرد درست خواهد بود. این نه برای من، نه برای خودش و نه برای باشگاه مشکلی نیست.»

آنچلوتی پس از ال‌کلاسیکو گفت که اگر همین نمایش را تکرار کنند، در بازی برگشت برنده خواهند شد: «من تکرار بازی را دیدم و حرفم را تایید می‌کنم. بازی خوبی انجام دادیم و البته اشتباهاتی هم داشتیم که باید برطرف شوند.»

1807738

افت وینیسیوس در ال‌کلاسیکو و خطاهای زیاد روی او: «این من را نگران نمی‌کند. مهم این است وینی شور و اشتیاقش را از دست ندهد. در دو بازی اخیر او به شدت تحت حفاظت مدافعان حریف قرار داشت و این برایش گران تمام شد ولی وینی باز هم برای ما خواهد درخشید.»

دور شدن بنزما از فرم خوب فصل گذشته: «کریم نمی‌تواند هر بازی گل بزند و این توقع درستی نیست. کریم شرایط خوبی دارد و نگرانش نیستم. او در فرم خوبی است و بهتر از نیم فصل اول بازی می‌کند. مشکل ما در خط حمله نیست. ما بهترین آمار گلزنی لالیگا را داریم. شاید در برخی بازی‌ها نتوانسته‌ایم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم ولی مقطعی بوده و مشکلی از این بابت نداریم.»

ژاوی معتقد است رئال همچنان شانس اول صعود به فینال است: «به این موضوع فکر نمی‌کنم. واقعیت این است که بازی رفت را باخته‌ایم.»

1807800

برخی معتقدند مودریچ و کروس برای فیکس بازی کردن در ترکیب رئال پیر شده‌اند: «من این‌طور فکر نمی‌کنم. سرعت تیمی این نیست که بازیکنان مدام بدوند. باید توپ را سریع به حرکت در آورد و قبل از ضربه زدن نیز خوب فکر کرد.»

دریافت گزارش داوری از سوی باشگاه: «خیر، من اصلا نیازی به این گزارشات ندارم. فقط نام داور را به ما اعلام می‌کنند و من خودم داوران را خوب می‌شناسم.»

ادر میلیتائو بهترین مدافع میانی دنیا؟ «قطعا همین‌طور است.»

آلوارو رودریگز در ترکیب ثابت: «بله، او می‌تواند نقشی بیشتر از یک تعویضی مفید را برای ما داشته باشد. آلوارو جوان است و در حال پیشرفت. او می‌تواند در سیستم 2-4-4 حتی زوج بنزما در خط حمله نیز باشد.»

دیدگاه‌ها