کد خبر : 1893795 | 13 اسفند 1401 ساعت 16:14 | 183.3K بازدید | 39 دیدگاه

سجادی فروردین 1402 به دولت باز می‌گردد

اولین تصاویر وزیر ورزش بعد از سانحه سقوط بالگرد

وزیر ورزش و جوانان 9 روز بعد از سانحه سقوط هلی‌کوپتر در کرمان از بیمارستان مرخص شد.

اولین تصاویر وزیر ورزش بعد از سانحه سقوط بالگرد

به گزارش "ورزش سه"، 4 اسفند ماه بود که سیدحمید سجادی با هیئت همراه خود برای بازدید از پروژه‌های ورزشی استان کرمان ابتدا به شهر سیرجان سفر کرد. وزیر ورزش و جوانان که چند تن از مدیران ورزش‌های استان‌ها را در کنار خود در این سفر داشت، توسط تعدادی از خبرنگاران صداوسیما و پایگاه خبری وزارت ورزش هم همراهی می‌شد. 
در جریان این سفر استانی سجادی تصمیم گرفت با استفاده از هلی‌کوپتر به چند پروژه در شهرستان‌های کوچک‌تر سرکشی کند. حضور او در شهرستان رابر با موفقیت همراه شد، اما در حالی که بالگرد حامل سجادی و همراهانش تنها 20 متر تا فرود در زمین چمن شهرستان بافت فاصله داشت، ناگهان از کنترل خلبان خارج شد. این لحظه رخ دادن یک سانحه تلخ بود که به فوت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی منجر شد. 

1828177
در حالی که نام بیمارستان محل معالجه سجادی اعلام نشده بود، فقط برخی مقامات در روزهای اخیر توانستند او را ملاقات کنند

سیدحمید سجادی هم جزو سرنشین‌هایی از این پرواز بود که در ابتدا با وضعیتی وخیم به بیمارستان منتقل شدند. بعد از اخبار متناقضی که در رسانه‌ها منتشر می‌شد، سجادی به بیمارستانی در تهران منتقل شد و در روزهای اخیر او توانست سلامتی نسبی خود را به دست آورد.
وزیر ورزش و جوانان حتی زیر تیغ جراحی هم نرفت و در حالی که در روزهای نخست اخبار نگران کننده‌ای در خصوص وضعیت او به گوش می‌رسید، در نهایت بعد از 9 روز از بیمارستان مرخص شد. 

1828175
سفیر قطر در ایران احتمالا آخرین نفری بود که از وزیر ورزش و جوانان ملاقات کرد. این اولین عکسی بود که وزارت ورزش از سجادی بعد از سانحه سقوط بالگرد منتشر کرد

حسین صمدی‌نیا، پزشک معالج وزیر ورزش و جوانان از ترخیص سجادی با «حال عمومی خوب» از بیمارستان خبر داد. تصویری هم که از سجادی منتشر شده، نشان می‌دهد که او وضعیت مناسبی دارد و شاید بتواند طی روزهای آینده در محل کار خود در وزارت ورزش و جوانان حاضر شود. 
البته که نزدیک‌ترین تصویر از سیدحمید سجادی نشان از کبودی‌های زیاد در صورت او دارد. وزیر ورزش که با لباس ورزشی و کلاهی بر سر از بیمارستان خارج شده، قطعا نیاز به استراحت بیشتری در روزهای آتی برای بهبودی کامل دارد. 
با این حال به نظر می‌رسد پروژه انتخاب سرپرست موقت به جای سجادی در وزارت ورزش و جوانان همان‌طور که معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد، منتفی شده و نهایت سجادی می‌تواند بعد از پایان نوروز 1402 به محل کار خود برگردد. در روزهای اخیر نیز معاونان وزیر تأکید کرده‌اند در موارد حساس از او کسب تکلیف می‌کنند و همه کارها در وزارتخانه طبق روال در حال انجام است.

دیدگاه‌ها