کد خبر : 1893811 | 13 اسفند 1401 ساعت 16:45 | 2.4K بازدید | 4 دیدگاه

شهرداری همدان صفر – چادر ملو یک

لیگ یک / چادر ملو به مدعیان نزدیک می‌شود

تیم چادر ملو با پیروزی در بازی این هفته رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور به جمع مدعیان نزدیک شد.

لیگ یک / چادر ملو به مدعیان نزدیک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند، با هدایت مربی جوانش  یعنی سعید اخباری در دور برگشت به تیم بهتری تبدیل شده است و در صورت ادامه این روند در هفته های پایانی حتی حضور در رتبه های بالای جدول را هم تجربه خواهد کرد. به خصوص که راه پیروزی در خانه حریف را یاد گرفته و این در لیگ یک نکته مهمی است.

چادر ملو این هفته میهمان تیم شهرداری همدان بود. بازی دو تیم اگر چه در نیمه اول با حملات پراکنده ای همراه بود اما گلی به همراه نداشت. در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند، به این خاطر که فرصت ها برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز محدود می شد. در نهایت این تیم چادر ملو بود که از یک موقعیت خوب بهره برد و به گل رسید. ضربه علی رستمی در دقیقه 87 بازی برای پیروزی و کسب سه امتیاز چادر ملو کافی بود. تیم میزبان در دقیقه ای گل خورد که جبران آن بسیار سخت بود. اگر چه داور چند دقیقه ای برای این بازی وقت اضافه اعلام کرد اما دفاع متراکم شاگردان سعید اخباری در دقایق پایانی اجازه تغییر در نتیجه بازی را نداد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم چادر ملو به پایان رسید.

تیم چادر ملو با کسب این سه امتیاز حساس ۳۴ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. این رتبه برای تیمی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند، نتیجه خوبی است. البته ادامه این روند می تواند تیم چادر ملو را به رتبه های بالاتر نزدیک کند.

تیم چادر ملو  در حالی به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد که در دقایق پایانی نیمه نخست به دلیل اخراج رضا محمود آبادی 10 نفره شد و بیش از یک نیمه 10 نفره بازی کرد. با این حال در نیمه دوم به خوبی بازی را اداره کرد و به موقع هم گل زد و در نهایت یک بازی سخت را به سود خود به پایان برد.

دیدگاه‌ها