کد خبر : 1893814 | 13 اسفند 1401 ساعت 16:45 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

شهرداری آستارا صفر - شمس‌آذر قزوین صفر

لیگ یک/ توقف صدرنشین، اولین دستاورد محسن بنگر

شهرداری آستارا موفق شد در یک بازی خانگی ترمز صدرنشین لیگ دسته اول را بکشد.

لیگ یک/ توقف صدرنشین، اولین دستاورد محسن بنگر

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری آستارا در هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان میزبان شمس آذر قزوین بود و در نهایت توانست این تیم قدرتمند را متوقف کند.

بازی به خصوص در نیمه دوم بیشتر دست شمس آذر بود و شاگردان سعید دقیقی به اینکه باریکنان ‌و گلر حریف سعی در وقت‌کشی داشتند معترض و معتقد بودند داور باید بیشتر از ۶ دقیقه وقت اضافه می‌گرفت و در نهایت با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

1828250

نکته قابل توجه اینکه محسن بنگر که اولین بار روی نیمکت شهرداری آستارا به عنوان سرمربی نشست و در گام اول توانست تیم صدرنشین لیگ یک را با تساوی متوقف کند. اتفاقی که نوید روزهای بهتری را برای شهرداری آستارا می‌دهد.

با این نتیجه شمس آذر قروین با ۴۹ امتیاز و 1۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ قرار گرفت و شهرداری آستارا با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم ماند.

1828249

ترکیب اولیه شهرداری آستارا مقابل شمس آذر:
محمدامین رضایی، محمد آزادطلب، محسن آقایی، نیما درودی، محمدمهدی عسگری، ناصر رضایی، جابر نصیری، علیرضا فاضلی، ساسان جعفری‌کیا، مصطفی آقاجانی، میلاد قربان‌زاده.

ترکیب اولیه شمس آذر قزوین برابر شهرداری آستارا:
میررسول حسینی، میلاد باقری، مهدی محمدی، کنعان طاهرنژاد، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، احسان جودکی، محمد پاپی، علی اصغر اعرابی، امیرمحمد نسایی، رحمان جعفری.

عکاس: اکبر داداش زاده

دیدگاه‌ها