کد خبر : 1893869 | 13 اسفند 1401 ساعت 21:15 | 7K بازدید | 20 دیدگاه

پاتر: حالا با روحیه بالا به مصاف دورتموند می‌رویم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.

پاتر: حالا با روحیه بالا به مصاف دورتموند می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه خود به مصاف لیدز رفت و بعد از سه شکست پیاپی موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

چلسی مدتی است با بحران مواجه است. تیم گراهام پاتر به دلایل نتایج ضعیف با فشارهایی بی‌سابقه مواجه شده و به خصوص بعد از سه شکست پیاپی که چلسی به دست آورد به نظر می‌رسید گراهام پاتر در آستانه اخراج شدن قرار دارد.

چلسی اما امشب در دیدار خانگی مقابل لیدز با نتیجه 1-0 پیروز شد تا فشارها بر این تیم و مربی‌اش، گراهام پاتر، حتی برای مدتی هم شده کاهش پیدا کند. آبی‌های لندن حالا به دیدار بزرگشان مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان چشم دوخته‌اند.

1828379

نفس راحت پاتر بعد از پیروزی؟
از این پیروزی خیلی خوشحالیم. در این شکی نیست. دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و من برای بازیکنان و هواداران خوشحالم چون خیلی سختی کشیدیم. بازی کردن مقابل لیدز سخت است، چون آنها خیلی با فشار بازی می‌کنند. وقتی به گل رسیدیم در نیمه دوم می‌ترسیدیم برتری را از دست بدهیم که بعد از آن دوره سخت طبیعی است.

این برای چلسی نقطه عطف است؟
سه امتیاز لذت‌بخش گرفتیم، سه امتیاز مهم. این برای اعتماد به نفس و روحیه خوب است. بچه‌های ما به تیم اهمیت می‌دهند و برای همین خیلی زجر کشیدند، هواداران هم همین‌طور. این پیروزی به ما برای بازی بزرگ سه‌شنبه روحیه می‌دهد.

بازیکنان چلسی از شما حمایت می‌کنند؟
این حمایت باید خودش را در پیروزی‌ها نشان بدهد. نتایج ما خیلی خوب نبوده و این مسئولیت من است. ما باید سعی کنیم بهتر بشویم و بازی‌ها را ببریم. وظیفه ما این است.

بازگشت بن چیلول به روزهای اوج؟
من قبلا هم گفته بودم که وقتی تیم نمی‌برد، بازیکنان هر چقدر هم به صورت انفرادی خوب باشند برای کسی مهم نیست. ولی وسلی و رحیم نشان دادند چقدر خوب هستند. بن به مرور بهتر و بهتر شده و من انتظار داشتم امروز روی بازی تاثیر خیلی زیادی داشته باشد. 

دیدگاه‌ها