کد خبر : 1893872 | 13 اسفند 1401 ساعت 21:40 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

مهدی عبدی به دنبال بهترین اتفاق در تبریز

بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود، این بار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم، برخوردار است.

مهدی عبدی به دنبال بهترین اتفاق در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، عدم گلزنی مهدی عبدی برای او یک فشار روانی بزرگ را شکل داده بود تا از اعتمادبه‌نفسی که داشت کاملا فاصله بگیرد. هر چند با حضور مهاجمان خارجی جدید، فرصت برای این مهاجم جوان کمتر نیز شد و رفته رفته شانس حضور فیکس در ترکیب تیم را نیز از دست داد.

با این حال او از کمترین فرصت در دیدار با نفت مسجدسلیمان یک بازگشت بزرگ برای خود شکل داد و توانست در فرصت 5 دقیقه‌ای که نصیب وی در این جدال شده بود، برای پایان دادن به طلسم گلزنی سود ببرد و بعد از مدت‌ها جشن گل خود را برپا کند.

گلزنی برابر نفت مسجدسلیمان همان چیزی بود که عبدی به آن نیاز داشت تا فشارهایی که طی مدت اخیر متحمل شده بود را کاهش دهد و با انگیزه و انرژی بیشتری آماده ادامه رقابت‌ها شود. او اکنون برابر تراکتور نیز در صورتی که شانس بازی به دست بیاورد، با انگیزه تکرار گلزنی به میدان خواهد رفت.

عبدی سابقه دبل گل برابر تراکتور را در کارنامه دارد و باید دید این بار نیز قادر خواهد بود در صورت دستیابی به فرصت برابر این حریف شرایط را برای تداوم گلزنی خود شکل دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها