کد خبر : 1893891 | 13 اسفند 1401 ساعت 23:19 | 23.7K بازدید | 24 دیدگاه

پدری: مطمئنم که مسی بهترین است

پدری، ستاره جوان بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را لایق افتخارات اخیر دانست.

پدری: مطمئنم که مسی بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، پدری سه سال پیش کنار لیونل مسی آرژانتینی کار خود را در بارسلونا آغاز کرد. او که به عنوان جانشین احتمالی لئو در نوکمپ شناخته می‌شود، در صحبت‌های اخیر خود با ستایش فوق‌ستاره آرژانتینی، از اهدای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا به او حمایت کرد.

پدری با تاکید به اینکه هیچ‌گاه در مورد توانایی‌های مسی شک نداشته، گفت: "من همیشه در این مورد مطمئن بودم. وقتی یک پسربچه بودم، بازی مسی را دیدم، او فوق‌العاده بود. بعدها که به عنوان هم‌تیمی شانس بازی کنارش را پیدا کردم از این موضوع مطمئن شدم که بهترین است."

ستاره جوان بارسا بعد از فتح جام جهانی 2022 به مسی پیام تبریک فرستاده اما مطمئن نیست که او پیامش را دیده یا نه. پدری با اشاره به این موضوع افزود: "همه دیدند که لیونل مسی چه نمایش درخشانی در جام جهانی داشت. بعد از قهرمانی آرژانتین من به او پیام دادم و تبریک گفتم اما فکر کنم تلفنش در حال انفجار بود!"

1828438

مسی تابستان امسال 36 ساله می‌شود و این روزها از پدری 20 ساله به عنوان جانشین او در نوکمپ یاد می‌شود. ستاره جوان بارسا در واکنش به این موضوع که آیا می‌تواند روزی مثل مسی بهترین بازیکن جهان شود گفت: "امیدوارم روزی به این موفقیت دست پیدا کنم. رقابت بسیار سخت و فشرده‌ای با بازیکنان بسیار خوبی چون ارلینگ هالند و کیلیان امباپه وجود دارد. ولی خب ما اینجا هستیم تا با چنین چالش‌های بزرگی روبرو شویم. ما سه نفر در سطح عالی هستیم اما بازیکنان باکیفیت زیاد دیگر هم وجود دارند."

پدری از هم‌تیمی‌اش، گاوی، به عنوان یکی دیگر از ستاره‌های آینده یاد کرده و افزود: "او به طرز دیوانه‌واری خوب است. گابری ویگا (سلتاویگو) هم روزهای خوبی سپری می‌کند. این‌ها بازیکنان با استعدادی هستند که مردم در آینده بیشتر در موردشان صحبت خواهند کرد."

ستاره بارسا اما حواسش هست که تعریف‌هایی که می‌شود او را مغرور و پیشرفتش را محدود نکند: "من خیلی به تعریف و تمجید توجهی نمی‌کنم. به من گفته‌اند که تعریف زیاد و چاپلوسی آدم را ضعیف می‌کند. فکر می‌کنم که این خیلی شعار خوبی است. جای زیادی برای پیشرفت دارم. این را می‌دانم و باید سخت تلاش کنم. چون اگر دست از تلاش بردارم یک نفر دیگر می‌آید و جایم را پر می‌کند."

دیدگاه‌ها