کد خبر : 1893898 | 13 اسفند 1401 ساعت 23:57 | 43K بازدید | 5 دیدگاه

همیشه ما آدم بد فیلم هستیم، اما...

رومرو: کاری که با امباپه کردیم حق او بود

کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.

رومرو: کاری که با امباپه کردیم حق او بود

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت دو ماه از فینال جام جهانی 2022 هنوز حرف و حدیث در مورد حواشی آن ادامه دارد. شادی جنجالی آرژانتینی‌ها یکی از سوژه‌های بی‌پایان این دیدار است. علاوه بر حواشی مربوط به شادی‌های جنجالی امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو نیز بعد از گل سوم آرژانتین و رو به کیلیان امباپه، شادی گل تحریک‌آمیزی را انجام داد.

او در صحبت‌هایی که اخیرا منتشر شده اعلام کرد هر حرکتی که از سوی او و دیگر بازیکنان آرژانتین خطاب به امباپه صورت گرفته، واکنشی به شیطنت‌های خود این بازیکن در طول مسابقه بوده است.

رومرو بعد از اینکه مسی در وقت‌های اضافه نتیجه را 3-2 کرد، درحالی‌که از شادی سر از پا نمی‌شناخت به سمت امباپه دوید و با مشت‌های گره کرده، رو به او فریاد شادی سر داد تا یکی از جنجالی‌ترین عکس‌های فینال ثبت شود. ستاره آرژانتینی تاتنهام در مورد تصویر مربوط به این لحظه گفت: "عکس زیبایی است!"

1828446

او با تاکید به اینکه ستاره فرانسوی‌ها خود شروع‌کننده حواشی یادشده بود افزود: "درست است که از ما همیشه به عنوان آدم بد فیلم‌ها یاد می‌شود اما خود امباپه در این دیدار توهین‌های بسیار بدی به ما انجام داد. وقتی مسی آن گل را زد، این حس را داشتم که خودم آن را زده‌ام و به همین دلیل آن قدر خوشحال بودم."

مدافع تاتنهام با اشاره به اینکه قهرمانی در جام جهانی باعث می‌شود تا او در آینده با فشار کمتری به فوتبال خود ادامه دهد، ادامه داد: "قهرمانی در جام جهانی فشار زیادی از روی ما برداشت. با توجه به اینکه در تیم ملی به هرچه که می‌خواستم رسیده‌ام مطمئنا من می‌توانم با آرامش خاطر بیشتری فوتبال خود را ادامه دهم."

دیدگاه‌ها