کد خبر : 1893923 | 14 اسفند 1401 ساعت 09:00 | 32.8K بازدید | 10 دیدگاه

گمانه‌زنی‌ها درباره ستاره کرواسی تحقق می‌یابد؛

گواردیولا برای گواردیول مشت روی میز می‌کوبد!

گوآردیولا پس از تماشای نمایش گوآردیول در مصاف هفته گذشته منچسترسیتی برابر لایپزیش به هیچ وجه حاضر نیست این مدافع جذب تیم دیگری شود.

گواردیولا برای گواردیول مشت روی میز می‌کوبد!

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری فوت مرکاتو فرانسه با این تیتر از علاقه شدید گواردیولا برای جذب گوآردیول نوشته است: "گوآردیولا، گواردیول را می‌خواهد و برای او روی میز مشت می‌کوبد!" فوت‌‍ مرکاتو نوشته پس از مصاف منچسترسیتی برابر لایپزیش که گوآردیول بهترین بازیکن نماینده آلمان بود، علاقه سرمربی اسپانیایی سیتی برای جذب این مدافع بیشتر شده است.
با این وصف گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه گواردیول گران‌ترین مدافع مرکزی تاریخ فوتبال خواهد بود به زودی تایید خواهد شد؛ چرا که این معامله با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو به وقوع نخواهد پیوست. البته سیتیزن‌ها پیش از این نیز تلاش کرده بودند تا این انتقال را در زمستان امسال تکمیل کنند و مدافع لایپزیش را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرند، اما باشگاه آلمانی به مبلغ پیشنهادی رضایت نداد و تصمیم گرفت منتظر یک پیشنهاد بالاتر در تابستان پیش رو بماند.
گوارديول دو سال پيش با رقم 18.8 میلیون پوند از دينامو زاگرب به لايپزيش متتقل شد، اما طبق بندی که در قرارداد این بازیکن گنجانده شده، باشگاه آلمانی به پیشنهادهای زیر 100 میلیون برای فروش این بازیکن جواب نمی‌دهد. نکته دیگر در قرارداد مابین باشگاه کروات و آلمانی اینکه 20 درصد از درآمد لایپزیش پس از انتقال گوآردیول به باشگاه سوم، متعلق به دیناموزاگرب کرواسی خواهد بود.

1828501

دیدگاه‌ها